13. Haftada ULTRASONDA gebelik olsaydı doktor söyled miydi?

Merhaba. Aralık 2021de bir cinsel ilişkim oldu. Üzerine 4 defa günlerimde regl de oldum fakat şu son zamanlarda karnım çok şişiyor özellikle yemeklerden sonra. Biliyorum soru saçma gelebilir ama öyle bir his ki kafayı yemek üzereyim mantıklı düşünemiyorum. Geçen doktora gidip ultrasona girdim sindirim sistemi rahatsızlığım için. Eğer hamile olsaydım doktor bunu bana söyler miydi? Bana sadece işte pankreas böbrek normal dedi. Diğer asıl doktorum da sonuçlara bakarak normal olduğunu söyledi fakat gebelik var falan demedi eğer olsaydı söylerdi değil mi? Psikolojik takıntı yaptım. Bilgisi olan varsa söyleyebilir mi teşekkür ederim.

00
13. Haftada ULTRASONDA gebelik olsaydı doktor söyled miydi?
Cevapla