18 yaşındayım 180 boyundayım 185-187 olabilme şansım var mı?


Boyum Türkiye ortalaması üzerinde ama Türkiye'de yeni jenerasyon uzun yanlarında çocuk gibi kalıyoruz arkadaş çevrem 185 üstü ve bu bende özgüven eksikliği yaratıyor gizli taban veya yüksek tabanlı ayakkabılarla onları yakalıyorum ama ne işkence çektiğimi ben bilirim fitnes salonuna gidiyorum 16 yaşımdan beri. kaburgalarımda eşitsizlik var biri aşağıda biri daha yukarda birazda kamburluk küçükken hastaneye gitmiştim doktor skalyoz kunduracı göğsü gibi kavramlar kullanmıştı bir sıkıntı teşkil etmediğini de ekledi öyle çok dereceli değilmiş yani. Evin ilk çocuğuyum ergenliğe geç girdim lise 2 de falan hatta lise 1 de 155 falandım. Babamın boyu 167 annemse 155 ama dedemin babası 2 metre adammış sülalede uzun geni var sayılır takviye edici gıdalar aldım balık yağı kalsiyum gibi fitnes kıkırdaklara baskı yaptığı için kısaltır diyen var kıkırdakları büyüttüğü için uzatır diyende squat yapan kadınlarda bacak boyunun uzadığı gözle görülüyor herneyse cidden bu konularda bilgisi olanlar yanıtlarsa mutlu olurum
18 yaşındayım 180 boyundayım 185-187 olabilme şansım var mı?
Cevapla