Kokrucak bişey yok evet en kötü ağrı diş olabilir ama ortada kalacak halin yok ağzı ve dış sağlığı diyor. Sadece dişçi değil yani okay.
0
16 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yaa güzel kardeşim dis etim sallamayı kuş başı et gibi 2 gündür önce ne olduğunu anlayamadım yemek yiyemiyorum 1 haftadır dis eti kescekmi şişlik yokki tehlikeli bi yerde
Düzeldi bir şey yok. Elimi kaybedebilirdim inan dişten önemliydi. Sonra bacağıma falçata soktum. Daha neler olmadı ki. Türkiye'nin enlerinde çalıştığım için oldu bunlar en uzun tunel en uzun teleferik en büyük baraj filan eh hepsi boş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Büyünce geçer jsjdjdj.
Kokrucak bişey yok evet en kötü ağrı diş olabilir ama ortada kalacak halin yok ağzı ve dış sağlığı diyor. Sadece dişçi değil yani okay.
Yaa güzel kardeşim dis etim sallamayı kuş başı et gibi 2 gündür önce ne olduğunu anlayamadım yemek yiyemiyorum 1 haftadır dis eti kescekmi şişlik yokki tehlikeli bi yerde
Yaa kanser belirtisi diyo ama 20 lik dışım üstünde şişlik bence çıkamadığı için olmuş olabilirmi
Üstüne bastın. Çıkamadığı için. Nasıl dil gibi uzun tek parça et mi.
Dişçiye başvur. yine diyom Pek abartılacak bişey yok.
Beni 380 elektirik çarptı elim parçalandı bu kadar konuşmadım
Evet öyle et iltihap toplamısda olabilir ben diş hekimi degilim bilemiyorum diş daha tehlikeli elin Şu an ne durumda geçmiş olsun
Serin erkek sin ben kadınım bundan olmasın
Ah çıt kırıldım. Kıyamam jxjdjs.
Düzeldi bir şey yok. Elimi kaybedebilirdim inan dişten önemliydi. Sonra bacağıma falçata soktum. Daha neler olmadı ki. Türkiye'nin enlerinde çalıştığım için oldu bunlar en uzun tunel en uzun teleferik en büyük baraj filan eh hepsi boş
Korktuğun kadar değil.
Hayırdır kardes ne iş yapıyosun yaa üzüldüm geçmiş olsun tam 1 haftadır yemek yiyemiyorum kimsenin acısını küçümseme fizikselde olsa
Ahh sende çok attın 1 hafta yemek yemezsen ölersin. Ayrıca diş acısını da çektin.
İnanmazsan her gittiğim yerde anı fotoğraflarım var .
Sadece büyük firmalar referanslarım var . Pandemide gezdim
Peynşr ekmek yiyorum tabş bunada yemek denilirse
Referans derken
Elektrikçimisin böyle öyle sandım
Her iş yapabilirim. Genelde işçilerin başında filan duruyom ama şimdi universte okuyorum
Peynir ekmek mi en güzel yemek efso
Nerelisun
Kastamonu Sennn
Bir hafta ye bakalım Peynir ekmek güzel mi değil mi o zaman anlarsın
Cerrah çekiyor onu
Cerrah dişi çeker diş etini çekmez