Vucudunda kasinti oluyo ayni bolgede sonra bunlar cikiyo acaba bu hastalik nedir


Egzama ya da gül hastalığına benziyor ama ikisi de kendi kendine geçmeyecek şeyler. Bu yüzden acilen bir doktora gidin bence
Cevap
19Cevap
alerjık reaksıyonu var... sureklı kasıyarakda dezonfarme etmıs.. gıydıgı elbısenın kumas cnsı , ya da yedıgı bır yemek buna neden oluyor olabılır.. hıjyen bence cok onemlı...
Bu aralar bende de var sıkıntı stress ya da tatlı yediğimde olabiliyor basit bir alerji hapı iyi geliyor
maalesef uyuz olmuş
Gibi dr gitsin bence
Bulaşıcı uzak dur belli olana kadar
Doktora gorun abla, ya alerji ya egzema bir sey olmus yani oyle durduk yere kendi kendine gelip gecen bir seye benzemiyor olmus bir seyler yani...
Bu ne ya ilk defa böyle bir şey görüyorum bence acillen doktora gitsin
Ya alerji ya da egzama
bi anlık bi alerji olabilirr
Hastalık sizin bwyniniz
bir şey yemiş evde karnca var mi
aids
Cildiye gidinn
Mantar hastalığı
Kanser
Gül gibi stresten çıkar
Alerji gibi
Seboroid dernatit gibi
Pardon seboroid dermatit kasinti atopik cilt su degdigin ve belli geçiş donemlerinde iyice azar kortizonlu krem ve hapla geçer doktora gitsin bence..
Seboreik dermatit olmasin o
Aynen klavye yanlış yazdı
Exama bebeğem 😏
Egzama olabilir.
Egzema gibi
Cildiyeye görünsün
Doktor bilir
Uyuzzx
Doktora gidin
Egzema net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?