İki hastane ameliyat diyor.. iki hastane şimdilik gerek yok diyor bu ne iş?

Mide fıtığım varmış.. Doçent ve profesör acil değil diyo.. diğer iki operatör doktor acil ameliyat diyor.. siz olsanız ne düşünürsünüz?

Akrabalarımda sağlık önemli ol ol hemen ameliyat ol diyor.. biz kalırız yanında diyor..
Ama benim şikâyetlerim azaldı iki haftadır dinleniyorum...
İki hastane ameliyat diyor.. iki hastane şimdilik gerek yok diyor bu ne iş?
Cevapla