Prolaktik hormonu yüksekliği yumurtalık kisti?

Arkadaşlar ben adet azalması şikayetiyle doktora gittim ultrason yaptım polikistik overin var dedi sonra hormon testi yaptı ve prolaktin hormonum 37 çıktı süt falan gelmiyor o anda aşırı derecede stresliydim ben zaten genelde çok stresliyim bundan olabilir mi doktor ilaç yazdı internetten bakıyorum beyin tümörü falan diyorlar korktum?
Prolaktik hormonu yüksekliği yumurtalık kisti?
Cevapla