Arkadaşlar camiş gi̇bi̇ hi̇ssedi̇uorum ben mal miyim yoksa hasta mi?

Arkadaşlar yardım edin lütfen camış gibi hissediyorum Ve camış gibi davranıyorum. Ailem normal insan ama ben? Ben de insanım ama nedense camış gibiyim yani örneğin ot görünce saldırıyorum. Su kenarlarında dolaşmayı severim ve herhangi bir gölcük görürsem atlarım ama camış gibi hatta bir anımı anlatayım bir ara mangal yapıyorduk sonra bot gördüm ve yemeye çalıştım son anda dayım kurtardı ama maalesef 14 yaşındaki küçük kuzenim benden görüp yemeye çalıştı ve yedi maalesef midesini yıkamak zorunda kaldılar. Ondan sonra biz camış eti seven bir aileyiz ve her hafta camış mangalı yaparız bu yüzden ben çok korkuyorum bir gün beni de keserler diye bu yüzden tekvandoya başladım ama tekvandoda kendimi karete yapan camış gibi hissediyorum 😣😣😣😣😔😔😔😔😔😔😔 lütfen yardım edinnnn
Arkadaşlar camiş gi̇bi̇ hi̇ssedi̇uorum ben mal miyim yoksa hasta mi?
Cevapla