Çok zor durumdayım ne yapmam gerekiyoor?

3 5 gündür depresyondaydım bir tane depresyon hapı kullanıyorum çok iyi gidiyordum ama 3 4 saattir içinde boşluk hissi var serum taktırdım biraz sakinleştim ama yine var ve uyku tutmuyor tutsa bile içimde boşluk varr
Çok zor durumdayım ne yapmam gerekiyoor?
Cevapla