Kilolu olmak mı yoksa çok zayıf olmak mı? Bu iki durumdan hangisi seni daha çok rahatsız eder?


Kilolu olmak
Çok zayıf olmak
Cevap
16Cevap
İkisi de hiç iyi değil ama zayıf olmayı kilolu olmaya tercih ederim yinede
Beni kilolu olmL rahatsız eder ki şu an bile biraz göbek var rahatsız ediyor beni ama şu an herhangi bir spot hareket vs. de yapmıyorum tezatlık orada 🤣
Zayıf olmak bir deri kemik rüzgarda bile zor ayakta durmak
estetik olarak ikisi de itici olmakla birlikte kilolu olmak vücut için daha zararlı.
Çok zayıf olmak. Kilolu olmak da sorundur tabii ki.
İkisi de rahatsız eder. Her zaman fit olmayı isterim.
Hergün 15 kirlik poşetleri elinde taşıma nasıl bir duygu 7/24
Kilolu olmak. Çok takıyorum sonra. Bu seferde zayıfladım aşırı, 34 bedene düştüm. Geri almak lazım 😑
İki birlikte. Fakat bence aşırı zayıf olmak daha rahatsız edici, durumun düzelmesi de zor sonuçta. Görünüş açısından yine aynı fikirdeyim.
Kilolu olmak, her açıdan kalın bizimla değilsin! kötü bişey
Her açıdan kalın b*ok gibisin*
Düşünsene durdugun yerde terliyosun, rahatça hareket edemiyorsun, iki adım atıp nefes nefese kalıyorsun, istediğin şeyi istediğin kadar yiyemiyorsun yesende yakamiyorsun. Goruntu olarakta hoş değil aşırı ise yaramaz görünüyorsun
Çok zayıf olmak KESİNLİKLE çok zayif insanları hiç sevmem ama fazla kilo umrumda bile olmaz
İkiside rahatsız eder sağlıklı olmayı tercih ederim
Bana hepsi uyar takılırız anlık
Kilolu olmak beni çok aşırı rahatsız eder
Zayıf olmaktan rahatsızım
Kilolu olmak tabii ki.
Ikiside rahatsız eder
Kilolu olmak
Kilolu olmak
Kilolu olmak..
Kilolu olmak.
Kilolu olmak
Çok zayıf olmak
Kilo tâbi ki de
İkiside eder.
Her halimi beğeniyorum
Ikiside acayip rahatsiz eder beni
Kilo almak
Kilolu olmak.
Kilolu olmak.
İkisi de eder ya
Kilolu olmak :(
Ortası
Kilo
Kilolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?