Tıp bilgisi olanlar için , Futbol oynayabilir miyim?

Merhaba arkadaşlar. Benim Bir arkadaşım var. Kendisinin 9 yıllık hayali ve gerçek olmak üzereydi ancak geçen yaz bir sıkıntı yaşadı. Futbolcu olmak hayali olan bir arkadaşım. Ancak Geçen yaz bir sakatlanma geçirmiş. Kendisinin yazdığı mesajı buraya koyuyorum.

" Adele sorunum vardı ilk Sonra idmanlara dönüş yaptım hafif çalışmalar. 2 hafta sonra dizimde inanılmaz ağrı oldu. Yine gittim. Dizimde kırık bi bölüm var. Ameliyat olursan düzelir ama eskisi gibi koşamazsın dedi doktor. Zorlarsan daha kötü olur. Ameliyat olmazsın ama topta oynayamazsın daha kötü olur yine , dedi. Adamın ağzından tek olumlu cümle çıkmadı. "

arkadaşlar Tıpçı değilim ancak Bilim insanıyım. Biyoloji alanında olmasa da fizik alanında öyleyim. Ve şunu düşünüyorum, arkadaş'a zorlamamak ve abartmamak koşulu ile Defans'a alsak nasıl olur? kendisi kanat ya da orta oyuncusu. Ameliyat olup bir süre dinlendikten sonra Defansta bir süre idare etse Bana sorarsanız hayalini hala gerçekleştirebilir. Gerekli Mukavemeti gösterebileceğini düşünüyorum.

yine de aranızda tıp okuyanlar belki şunu diyebilir , Bu bir malzeme gibidir. Zamanla Malzeme Yorulmaya uğrar. Tabii malzemelere bakım yaparak tedavi edilebilir ancak arkadaşının sorun olan kısmı kalıcı olabilir tarzında... Kim bilir , eğer bu olmazsa ve yenileme ve veya gerekli iyileşmeyi gösterebilecek Bir durum varsa bir an önce ameliyat olup belli bi süre dinlenip defansta kendini yormamasını söylemek istiyorum. Eğer aksi bi durum var ise nedeniyle birlikte bana açıklayabilirseniz ben de en azından arkadaşımın sağlığı açısından ona zarar verici bir durum için teşvik etmemiş ya da umut vermemiş olurum. Cevaplarınızı bekliyorum , Teşekkür ederim.
Tıp bilgisi olanlar için , Futbol oynayabilir miyim?
Cevapla