Adetimin ilk günlerini hep hastanede geçiriyorum ama eşim artık bundan bıktığını söyledi. Ne yapmalıyım?

Reglimin ilk gunlerini hastanede acil de geciriyorum ama esim beni buraya goturmekten surekli biktigini soyledi ne yapmaliyim
Adetimin ilk günlerini hep hastanede geçiriyorum ama eşim artık bundan bıktığını söyledi. Ne yapmalıyım?
Cevapla