Yakınınızın tedavisi olmayan bir hastalığı olupunda sizde çok kötü oluyormusunuz?

Merhaba arkadaşlar,
ne yazik ki babamin hastaliği beni benden aliyor. Tabiki beterin beteri var allah korusun hepimizi. Her doktora gittik tedavisi olmayan bir hastalık olduğunu söylediler onunla yaşamayi kabullenmesi lazim. Böylelikle biz ailesi olarakda bununla yaşamayi öğreniyoruz senelerdir. Ataklar halinde gelen baş dönmesi kulak çınlaması ve duyma kaybi var. Ataklar geldiğinde günlerce çok kötü oluyor kusmaktan kilo veriyor bir şey yiyemiyor, ve bu günlerce böyle devam ediyor. Onu öyle görmek çaresiz haline yardimci olamamak beni psikolojik olarak hasta ediyor. Panik ataklarim başliyor dizlerim titriyor, veya korku aliyor başini gidiyor. Psikolojim çok hassas zaten çok naif bi insan olarak sayilirim öyle güçlü direncli birisi değilim öyle görünüyorum sadece ne yapicam bilmiyorum..
Sağlik üzeri okuyan veya o sektörde çalışan herkese helal olsun. Ben çok düşünçeli ve birisine bir şey olduğunda sanki acısını ağrısını ben çekiyormuş gibi hissediyorum veya o kişinin ağrısını düşündükce kendimi hastanin yerine koydukca korku basıyor bünyemi. Geceleri uyuyamiyorum..
Nolur yardımcı olun.. 24 yaşindayim
Yakınınızın tedavisi olmayan bir hastalığı olupunda sizde çok kötü oluyormusunuz?
Cevapla