Ne yapabilirim geçmesi için önceden sadece parmaklarım böyle olurdu 3 gün önce bir baktım ayağımın altıda olmuş böyle ☹️ evde kendi başıma nasıl geçirebilirim bunu bir yere gidemem utanırım
Görsel profilimde
Görsel profilimde
Şifalı balıklar var. Ayağımı soktum, küçük küçük balıklar hemen toplanıyorlar. Ölü deriyi yiyorlar. O küçüçük ağızlarıyla. Ben bu arada gülüyorum. 😂 Ayaklarımı gıdıklıyorlar. Daha sonra iç hastalıklarına git. Vucudunun tepkisi ne gör. Detaylı incelet
Cevap
4Cevap
Cilt kuruluğu olabilir nemlendirici kullanman iyi gelecektir geçmiş olsun ☺️
Vitamin eksik bence ondan olabiliyor cilt doktoruna bir git
Ayak mantarı olmuş cldiyeye gitmen lazım
catlamis hep erkek ayavi gibi ya
Ayak kremi falan kullansana
Mantar gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?