Koronanın 8. günündeyim hâlâ hastalığı ağır geçiriyorum?

normalde 8. gündeyim ama testi sonradan verdim teste göre 5. günümdeyim.. baş ağrım geçmiyor ağrı kesici çok fazla aldım geçmiyor artık almıyorum midem sürekli bulanıyor yemek yiyemiyorum iştahsızım her yerim ağrıyor zaten kafamı taşıyamıyorum düşmeyen bi ateşin var sanki gözlerimin yuvaları yanıyor ağrıyor fenayım.. boğaz ağrım ilk gün ki gibi yutkunamıyorum ağrıyor hastalığım 8 gün önce belirti gösterdi ama hâlâ devam ediyor neden geçmiyor?
Koronanın 8. günündeyim hâlâ hastalığı ağır geçiriyorum?
Cevapla