Doktora gideceğim ama doktorun ameliyat demesinden çekiniyorum. Ailem asla yanaşmıyor ama benim hayat kalitem çok düşük.
Burnum hem düşük hem de yamuk, ağız da açık uyuyorum. Yaşayan vardır belki diye fikir almak istedim.
Burnum hem düşük hem de yamuk, ağız da açık uyuyorum. Yaşayan vardır belki diye fikir almak istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Banada ameliyat dedi aynı sıkıntıdan dolayı hala yaptırmadım korkuyorum çünkü yaptıranların çoğunun sıkıntısı geçmemiş
Tam olarak ne ameliyatı istendi peki?
Geniz eti alınması mı yoksa farklı bir ameliyat mı?
Geniz etim alındı. Burun kemiğinde yamukluk var o yüzden 1 ameliyat daha yapılması gerekiyormuş
Eyvah 2 ameliyat ha
Tek ameliyat bile kurtarmıyor demek 😐😐
Ailem tekine bile izin vermiyor ki 😐
Ne gibi şikayetleriniz var peki?
Bende doktora gideceğim de bilgili gitmek istiyorum
Benim geniz etim çok büyümüş gece nefes almamı engelliyordu ve çok öksürük yapıyordu onu aldılar. Ama şikayetler geçmeyince ve orta kulağa baskı yapıp ağrıya sebep verince kemikten dolayı olduğunu söyledi doktor kulak ve nefes için tekrar olmamı söyledi. Geniz etide basit bi operasyon aynı gün taburcu olmuştum
Hadi yaa kötü olmuş
Büyük geçmiş olsun
Benim senelerdir devam eden kulak akıntım, açık ağız uyumam, yetersiz nefes almam gibi şikayetlerim var
Aynı şeyler mi uygulanır bilemedim 😐
Bilemeyiz de yüksek ihtimal ever
Keyif kaçırıcı yaa
Umarım makul bir çözüm bulunur
Umarım geçmiş olsun
Teşekkür ederimm
Maalesef. Kemik eğriyse düzeltmek gerekir
O dert bendede var senin adına üzüldüm
😐😐 çözüme ulaştıramadın sanırım?
Maalesef ama kesin kararlıyım bu yaz inşallah sorunu kökten halletcem😊
Ameliyat dendi sanırım?
Geniz eti alınıp, eğrilik mi düzeltilecek?
Eğrilik var bende diğer şeyi bilmiyom henüz gitmedim doktora
Anladım
Hayırlısı olsun
Teşekkür ederim kaç yıldır böyle aslında uzağı göremiyom gözlük kullanmam lazım ama burnumun büyük ve şeklinin bozukluğundan dolayı gözlük kullanmıyom
Lens kullanmak çözüm olabilir bence
Bilmiyomki hem lens ne kadar
100-200 arası
Hmm ucuzmuş işe yararmı o ben uzağı göremiyomda
Yarıyor tabiii
İyiymiş o zaman bu arada bende senin burnunu görmeyi çok isterdim