Merhaba öncelikle,
Üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Bazı şartlardan ötürü tekrar üniversite sınavına girip tercih yapmam gerekiyor bundan dolayı yaklaşık 6-7 aydır çok büyük stres içerisindeyim. Hayatımda ilk defa bir psikiyatriste gittim. Sorunumu anlattım ve direkt bana Lustral Special 100mg yazdı, bunu sabah günde bir doz almamı söyledi. Ayrıca depresyonda olduğumu belirtti. Normalde pozitif bir insan olduğumu düşünürüm fakat eğer dediği gibi orta depresif nöbet geçiriyorsam bile -raporunda koyduğu teşhis buydu- 100mg ile başlamam çok absürt değil mi? Çevrem kesinlikle kullanmamam gerektiğini öneriyor. Sizin de görüşlerinizi almak isterim, kafam çok karışık.
Üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Bazı şartlardan ötürü tekrar üniversite sınavına girip tercih yapmam gerekiyor bundan dolayı yaklaşık 6-7 aydır çok büyük stres içerisindeyim. Hayatımda ilk defa bir psikiyatriste gittim. Sorunumu anlattım ve direkt bana Lustral Special 100mg yazdı, bunu sabah günde bir doz almamı söyledi. Ayrıca depresyonda olduğumu belirtti. Normalde pozitif bir insan olduğumu düşünürüm fakat eğer dediği gibi orta depresif nöbet geçiriyorsam bile -raporunda koyduğu teşhis buydu- 100mg ile başlamam çok absürt değil mi? Çevrem kesinlikle kullanmamam gerektiğini öneriyor. Sizin de görüşlerinizi almak isterim, kafam çok karışık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer