İlk kez gittiğim psikiyatrinin 100mg Lustral Special yazması?

Merhaba öncelikle,
Üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Bazı şartlardan ötürü tekrar üniversite sınavına girip tercih yapmam gerekiyor bundan dolayı yaklaşık 6-7 aydır çok büyük stres içerisindeyim. Hayatımda ilk defa bir psikiyatriste gittim. Sorunumu anlattım ve direkt bana Lustral Special 100mg yazdı, bunu sabah günde bir doz almamı söyledi. Ayrıca depresyonda olduğumu belirtti. Normalde pozitif bir insan olduğumu düşünürüm fakat eğer dediği gibi orta depresif nöbet geçiriyorsam bile -raporunda koyduğu teşhis buydu- 100mg ile başlamam çok absürt değil mi? Çevrem kesinlikle kullanmamam gerektiğini öneriyor. Sizin de görüşlerinizi almak isterim, kafam çok karışık.
İlk kez gittiğim psikiyatrinin 100mg Lustral Special yazması?
Cevapla