Lens kullanıyormusun? Peki Hergün Çıkarıyormusun gözlerinden?

Merhaba miyopiler ben yaklaşık 10 yıldır kontakt lens kullanıyorum
Fakat şu yaşıma kadar her gece çıkar tak hiç yapmadım
Duş alırken de gözlerimde uyurken de hep gözümde eğer batma yaparsa anlıyorum ki atmam gerekiyor atıyorum ve yenisini takıyorum
Çıkar tak yaparak mikrop bulaştırma ihtimalimin daha çok olduğunu düşünüyorum 10 senedir hiç problem yasamadığımı belirtmek isterim.
Sizler her gece çıkarıyormusunuz lenslerinizi peki?
Ve hangi marka kullanıyorsunuz
Yorumlarda buluşalım benim lenslerim Acuvue Quasys
Lens kullanıyormusun? Peki Hergün Çıkarıyormusun gözlerinden?
Lens kullanıyormusun? Peki Hergün Çıkarıyormusun gözlerinden?
Cevapla