Merhaba miyopiler ben yaklaşık 10 yıldır kontakt lens kullanıyorum Fakat şu yaşıma kadar her gece çıkar tak hiç yapmadım Duş alırken de gözlerimde uyurken de hep gözümde eğer batma yaparsa anlıyorum ki atmam gerekiyor atıyorum ve yenisini takıyorum Çıkar tak yaparak mikrop bulaştırma ihtimalimin daha çok olduğunu düşünüyorum 10 senedir hiç problem yasamadığımı belirtmek isterim. Sizler her gece çıkarıyormusunuz lenslerinizi peki? Ve hangi marka kullanıyorsunuz Yorumlarda buluşalım benim lenslerim Acuvue Quasys
Lenslerim var; ama kullanamıyorum. 5 sene önce doktor lens verdi, buna rağmen bir saniye bile kullanamadım. Markasını hatırlamıyorum. Sol gözüm uzağı görmüyor, eski tip ehliyetimde "Lens" yazılı olmasına rağmen kullanamadım. Lenssiz araç kullanmama rağmen tek bir ceza bile almadım.
Demekki çok kötü değil gözleriniz araç kullanamayacak kadar görmeseydiniz mutlaka kullanırdınız ama yine de hem kendinizi hem de çevrenizdekileri riske etmeyin kullanın derim sonuçta sağlığınız için yapılmış bir şey
Yeni ehliyetime lens yazmamışlar, heyet toplantısında lens kullanmamın gerek olmadığını söylediler. Gözlük kullanmam gerek; ama iş yerinde kullanmakta olduğum bilgisayar gözlüklerle birkaç kez kullanmama rağmen, güneş gözümü fena alıyor. Güneş gözlüğü olmazsa olmazım oldu. Kışın sadece seyahat anında, yazın sıcak havalarda kullanıyorum.
Ben 2 3 ayda bir çıkarıyorum sürekli tak çıkar yapamam 10 senedir maşallah canavar ama gözlerimi dinlendirmediğim için hiç gözüm biraz fazla bozulmus olabilir ayrıca gözlük takmak bunaltıcı değil mi ben daralıyorum vallahi
Alışmayla alakalı bide benimkiler günlük lens bir gün takıp çöpe atılanlardan. Gözlük maskelerle bunaltıcıydı buharlaşması falan zor işti ama başka bi zorluğu yok her an takmıyorum zaten
Kişiden kişiye göre değişiyor ben camın arkasından bakamıyorum şahsen lensler resmen hayatımı kurtardı diyebilirim bi ara tekrar dene lensleri hayat kaliten artacak emin ol ayrıca gözlerin de kocaman çok rahat takarsın yaa