Antidepresan kullandığım için flörtüm konuşmayı kesti, bu bir sorun mu?

aramız çok iyiydi iyi anlaşıyorduk konu açıldı antidepresan kullandığımı söyledim geçmiş olsun falan dedi bunu dediğimden sonra bi soğuk yapmaya başladı sonra da kesti konuşmayı antidepresan kullanmak bir sorun mu?
Antidepresan kullandığım için flörtüm konuşmayı kesti, bu bir sorun mu?
Cevapla