Gücüm tükendi bitti. 2. defa kanserim ama tedaviyi kabul etmemeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?

2. defa kanser olduğumu öğrendim. Tekrar o onkoloji koridorunu, kemoterapileri düşündükçe kendimi daha kötü hissediyorum. Tedaviyi kabul etmemeye karar verdim. Huzurla ölmek en iyisi gibi geliyor bu saatten sonra.
Gücüm tükendi bitti. 2. defa kanserim ama tedaviyi kabul etmemeyi düşünüyorum. Ne dersiniz?
Cevapla