Kan mı üretecek ne zaman etki gösterir. Daha önce kullanan varsa görüş paylaşsın lütfen.
Değerlerim 45 altıydı. Çok dusuktu.
Değerlerim 45 altıydı. Çok dusuktu.
kansızlığın en yaygın sebeplerinden biri demir eksikliğidir. Sana yazılan da aslında bir demir takviyesi. Demir tedavisi aslında çok kısa sürmez, muhtemelen birkaç ay kullanman gerekecek ama toparlaman, kendini daha iyi hissetmen daha çabuk olur
Aynen zaten doktor en az 6 ay kullanmam lazim dedi. Degerlerim dusuktu.
Kan üretmek değil bu ☺ sen olayı yanlış anlamışsın! Belirli miktar kan sıvısının içindeki bazı hücreler var onlar ölçülüyor! Yani kanın az değil içindeki demir az! Demirin en önemli görevi nedir diye sorarsan. Demir kanda oksijen taşır ve o oksijeni vücudun tüm organlarına taşır. Ademir eksikliği durumunda halsizlik, bas dönmesi hatta bayilmalara bile neden olabilmektedir...
Cevap
3Cevap
Ben kullandım 3yıldır kansızım bende öyle aman aman bir etkisi olmadı Yukarı çıkıyordu sonra iki üç ay kullanmayayım yine düşüyordu. Tabi benim reglimdede sorun var 19güne bir olduğum için hap kullansamda regl olunca düşüyor değerlerim
Hemoglobin üretecek, Hemoglobin üretmesi için bünyenin demire ihtiyacı vardır.
Kendisi Demir ilacı Demir depoların dolacak bu da kan hücresi yapımını sağlayacak
günlük 1 şase içeceksin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?