2 ay arayla korona oldum ve ağır geçiriyorum 1 doz aşı olmaya karar verdim galiba. Hangisini olmalıyım?

Daha yeni geçirmeme rağmen korona oldum ve gerçekten ağır geçiriyorum. Herkes aşı olmamı söylüyor ben pek istemiyordum fakat olmaya karar verdim. Hangisini olayım? :((
2 ay arayla korona oldum ve ağır geçiriyorum 1 doz aşı olmaya karar verdim galiba. Hangisini olmalıyım?
Cevapla