Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca iğne yapması gerekiyor ondan once bir haftalık antibiyotik gerekiyormu gideceğimiz yer merkezde ben merkezde değilim git gel burada zor
İki kez ön dişime kanal yaptırdım. İlki uyuşturucu sprey sıkmadı, acıdan bağıracak oldum. İkincide spreyle uyuşturdu hiçbir sorun yaşamadım, öylece yattım. İkisi de özeldi, devleti bilmiyorum.
İlaç verdimi iğne yapmadan bir hafta oncesinde
Diş etlerim sorunluydu, onun için bir jel verdi sadece
Cevap
1Cevap
devlettense üniversitede yaptırmanı tavsiye ederim. uyuşturulduktan sonra herhangi bir acı yaşamazsınız
Eğer üst ön dişlerse kabusa hazır ol 😔 jel sürüldü beklendi. Sonra iğne yapıldı yerimden hopladım resmen. Uyuştuktan sonra hissetmiyorsun. Tüm mesele uyuşma
Bende iğneden aşırı korkarım yaptır ama ilerlemeden
Ön dişe kanal ilk defa duydum
Bendee ve çok korkuyorum 🥺🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?