Ağır depresyon geçiren biri bıraktığı ilaçları tekrar başlarsa bir yararı olur mu?

İki ay önce ilaç kullanmaya başladım.. ilk bir hafta gayet iyiydim ama ondan sonra hayatım kabusa döndu ilaçları yarıda kestim.. ruhsal olarak ölü gibiyim yaşamak gelmiyor içimden, tekrar ilaçları kullanmaya başlarsam bir yararirini gorebilirmiyim?
Ağır depresyon geçiren biri bıraktığı ilaçları tekrar başlarsa bir yararı olur mu?
Cevapla