Saat 05.30-08.00 ‘a kadar 10 ar dakika aralıklarla alarımım kurulu oluyor genelde, uykuda kalma gibi bir tedirginliğim var. Çoğunlukla 3. veya 4. alarımda kalkabiliyorum. Ardından hepsini kapatmak bir ömür gibi geliyor.
Alarm çalmadan önce kalkıyorum her ihtimale karşı yine de kuruyorum alarmı vücut alışınca düzene giriyor aslında alarma bile gerek kalmıyor tabi sağlık problemi yoksa
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Alarm kurmayı unutsam da aynı saatte kalkıyorum, 8:45'te kalkarım ilk alarmda :D