Sağlık Cevabını paylaş, hediyeyi kap: Sağlıklı bir içecekte aradığın özellikler nedir? #küçükşişebüyüketki! (Sayfa 12) Herby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2946 Cevabını paylaş, hediyeyi kap: Sağlıklı bir içecekte aradığın özellikler nedir? #küçükşişebüyüketki! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 75 kişi beğendi
tubaliyaaa Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Doğal ve faydalı olmalı bol bol vitamin içermeli 1 0 Yorumla
barbieama150 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Bol yeşillikler ve ödem atmaya yardımcı olması 😇 1 0 Yorumla
Sesszsdaz Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Olabildiğince doğal az kimyasal olan bir içeçek🥺 0 0 Yorumla
ahsenyildirim360 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Benim tercihim değil ama güzel gözüküyor gibi. 0 0 Yorumla
Meryemmozcan57 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Midemi rahatlatacak doğal olcak asitik olmucak 0 0 Yorumla
_DuygusalBirBey_ Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl İçince ferahlatmasi bence çok önemli bir kriter 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Doğal ve faydalı olmalı bol bol vitamin içermeli
Ucuz fiyat
Acı olmayan tatlı ekşi bi tat
doğal içerikli olması ve beni rahatlatması 😌
Güzel olmasi bence ama bilmem
Bol yeşillikler ve ödem atmaya yardımcı olması 😇
Olabildiğince doğal az kimyasal olan bir içeçek🥺
sorunun cevabını bu sitede bulacağını umuyorum
Temiz içerikli bir ürünse neden olmasın
Mideyi hafifletmeli sindirimi rahatlatmalı😬
Uykusuz bırakmasını isterdim
Katkı maddesi olmadığı sürece sıkıntı yok
Ben ce doğal ürünler yemeliyiz
Doğal olması tercihim olur genelde.
Gerçek meyve suyu 😅 su katılmamış
Ne kadar az kimyasal o kadar iyi
yağ yakması yeterlidir benim için
sebze suyu olmasi saglik acisindan iyi
tadının güzel olması gerekiyor 😅
Güzel tadı olmasını isterim
Bagışıklık kazandıracak özellikler ararım
Doğal olmalı doğallık önemli benim için.
doğal olması tercihimdir portakal suyu gibi
Tadının ve kokusunun güzel olması gerek
Benim tercihim değil ama güzel gözüküyor gibi.
mor en güzeli benim içtiğim kadarıyla
Midemi rahatlatacak doğal olcak asitik olmucak
Tansiyon ve şekeri etkilememesi. 1. Önceliğim...
Asitsiz ve şekersiz biseyler :))))
Tabii ki tadının güzel olması 😂
Aroma tat koku soğukluk sağlıklı olması
Erkekler Ne Diyor
Protein, vitamin ve kolajen #küçükşisebüyüketki
İyi yazı olmuş ellerinize sağlık
Protein felan ve enerji vermesi lazım
Enerjiiii dolusu oluyor hem çok sağlıklı
Güzel paylaşım Ellerinize sağlık
asitli oluşu ya da ferahlandırıcı aroması oluşu
Güzel paylaşım teşekkürler
Organik olması , ve tatlı olması.
Enerjimi toplayacak guzel birsey
İçecek olması
Sağlıklı olması
Doğallık olması lazım
#Hükümdar
Katkısız ve doğal olması.
Hem kalorisiz hem lezzetli hem de zayıflatan 😂
O kadar iyi bir hayalgücüne sahip değilim.
Probiyotik olması benim için önemli
Benim için içilebilir olması.
Eline emeğine sağlık güzel yazı olmuş
Organik ve doğal olması gerekir
bence denenir ya güzele benziyor
Cevap soruda sağlıklı ve doğal olmasını
Tadının tatlı olması. Ve güzel görünmeis
içimi ferahlatsın ve doğal olsun bu kadar basit.
Vitamin bakımından zengin olması
Vitamin benim için en önemli olanı
organik ve katkı malzemesi olmasın
Doğal olması vitaminli olması
Serinletsin enerji versin.
İçince ferahlatmasi bence çok önemli bir kriter
Guzel bir atom tmmdir😂😋
Doğal olması ve taze olması