Sağlık Cevabını paylaş, hediyeyi kap: Sağlıklı bir içecekte aradığın özellikler nedir? #küçükşişebüyüketki! (Sayfa 11) Herby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2946 Cevabını paylaş, hediyeyi kap: Sağlıklı bir içecekte aradığın özellikler nedir? #küçükşişebüyüketki! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 75 kişi beğendi
eeebbbru Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Vitaminli olması onun dışında tadının güzel olması 1 0 Yorumla
Kızılbayanbnn Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Besin değeri kesinlikle ve koruyucu olmaması 1 0 Yorumla
tmbenimişte Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl içinde fazla oranda seker olmamasi lazim tabii. 1 0 Yorumla
kirmizipapatyaxxx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Elmaa en sevdiğim içeceklerde vazgeçilmezim 1 0 Yorumla
freeman0734 Takip Et Xper 6 Yaş: 48 , eic 89% +1 yıl Asitli olmaması tercihim , herkeze tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Sükut-ıHayal Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 85% +1 yıl Fazla kötü madde olmamasıdır aradığım şey 0 0 Yorumla
Neyzenahmet Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 32% +1 yıl Doğal olması, tatlandırıcı ve boya olmaması 0 0 Yorumla
Ben_arıza Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 91% +1 yıl Konuyu uzatmaya gerek yok Sağlıklı olması 🤣 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Sağlık konusunda 4,3b cevap paylaştı. Besin değerlerine dikkat ediyorum 0 0 Yorumla
Kuzey_Alp Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Merak ettim deneyeceğim nereden alabilirim acaba 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Guzel tadi ve icinde bol vitamin olmsli
içinde saf doğallık olması.
Protein miktarı fazla ve şeker oranı az olması
Bu
Havuç elma portakal süt ceviz muz bal pekmez
Vitaminli olması onun dışında tadının güzel olması
Besin değeri kesinlikle ve koruyucu olmaması
miğde yi rahatsız etmesin
Doğal olan hersey benim için guzeldir💖
Şekerli, tatlı, güzel olsun
içinde fazla oranda seker olmamasi lazim tabii.
Lezzetli olmalı ve de kokusu güzel olmalı
Sıcak bir süt gayet sağlıklı
Valla icecek olsun da sjjsj
Zihnimi ve bedenimi canlı tutacak şeyler ararım
Elmaa en sevdiğim içeceklerde vazgeçilmezim
harika bence denemeye değer.
Enerji arttırması ve tadı
Organik olması organik şeyler her zaman
tamamen işlenmemiş içecekler
ben kullanıyorum güzel ❣️❣️❣️
meyve olması ve kalorisinin düşük olması
Tadı güzel olsun yeter bana yaa
Lezzet tabiki olmazsa olmazım
Doğal meyve sebzeden olan içecekler
Rafine şeker olmaması bence
Minerallar vitaminler önemli ve tuzu az olsun
Sağlıklı vitamin deposu olması
Sağlıklı olması yeterli bence
Organik olan katkı maddesi bulunmayan ürün
Vitaminleri ve dogal olmasi
Erkekler Ne Diyor
Etkisini hizli gostermesi
Yani ucuz ve kaliteli odası
Asitli olmaması tercihim , herkeze tavsiye ederim
Fazla kötü madde olmamasıdır aradığım şey
Teşekkürler bilgiler için
Tadıı önemli tadııı🤢🤢🤢
Doğal olması, tatlandırıcı ve boya olmaması
Sıvı ve şekersiz olması 😂
Paylaşımınız için teşekkür ederimmm
Su yeterli başka şeye ihtiyacım yok
Konuyu uzatmaya gerek yok Sağlıklı olması 🤣
Paylaşım için teşekkürler
Vitamin mineral isterdim güzel olurdu
Enerji verici, toparlayıcı olması
Enerjik ve kalori sahibi olması
Besin değerlerine dikkat ediyorum
Merak ettim deneyeceğim nereden alabilirim acaba
Bir Fincan Kahve, işte buna değer
Bol vitaminli olmasi tehcih edeerim
Faydalı yazı olmuş emeğinize sağlık
güzel bilgiler ellerinize sağlık
çok kıymetli bilgiler bunlar
GDO, trans yağ olmamalı. Doğal olsun yani.
Harika enerji kaynağı hoşuma gitdi
Büyük sise tercihidir herzaman
Sağlıklı bir içecek olması
Bol vitaminli olması bana fayda sağlaması
şalgam, zencefil,çörek otu ve pul biber
Ucuz olsun ucuz içecek çok da para yok
Önce ruh sağlığı ve mantık.