
Siz en son ne zaman hasta oldunuz?

Artık hissizleştim acıyı hastalığı filan hissetmiyorum çok soğuk bir yerde yaşıyorum zaten genel olarak hep bir soğuk algınlığı var ama önemli değil hissetmiyorum yani beni pek etkilemiyor artık geçen gün merdivenlerden yuvarlandım mesela hiçbir fiziksel acı hissetmedim ruhsal ya da fiziksel olarak hiçbir şey hissetmiyorum artık hissizleştim daha doğrusu hissizleşmek zorunda kaldım
Cevap
22Cevap
Aralık ayında Paris'e gitmiştim, orada çok fena üşüttüm Burnum akıyoor, boğazım, başım, sırtım, karnım ve tüm eklemlerim ağrıyordu. O kadar şiddetli bir gripti ki koku ve tat bile gitmişti. Bir hafta grip ilacı (suyla karıştıraln bir çözelti) boğaz pastili, ağrı kesici kullandım. Kendimi hep sıcak tuttum ve bol bol meyve sebze tükettim. Neyse covid değildim :)
Geçen hafta hastaydım geçti şükür 🥺 çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Hatırlamıyorum. Çok hasta olmam sadece 1-2 günlük küçük kırgınlıklarım olur.
Geçmiş olsun 😌💞
En son bir ay önce ikinci koronayı geçirdim.
Geçmiş olsun Allah şifanı versin oğlak
Teşekkür ederim
zencefil limon seni 2 günde dimdik eder geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Çok geçmiş olsun 🙏🏻
4 sene oldu aman Allah korusun
Teşekkür ederim 🌸
Kasımda aşk başka 😂 kasımda oldum en son covid olmuştum
2 hafta önce bende hastaydım şu an iyiyim.
Geçmiş Olsun
1 ay önce şifayı kapmıştım
geçmiş olsun size de bacım
en son corona oldum oda 2020 başlarında
ondan sonralarında da corona oldum ama hissetmedim.
Geçmiş olsun.
Aralık ve ocak ayında hep hastaydım.
8 ay önceki koronayı saymazsak, seneler oldu
Vah yavrum geçmiş olsun sanada 😄 bana bi uğramadı o cinsiyetsiz covid hanımbey
O çubuğu yiyemem bidaha beynime 😄
Geçmiş olsun,15 gün gün önce covid geçirdim
Teşekkür ederim, geçmiş olsun sanada
1 sene önce korona olmuştum
Geçmiş olsun, iki hafta önce hastaydım yeni yeni iyileşiyorum.
Bugün djsd
Geçmiş olsun hemşerim kdjfk
Sağol hemşo dkkd
9 yıl oldu hasta olmuyali
Maşallah
Senden daha nice hulklar var 😅
Sanırım 2 hafta önce olmuştum.
1 hafta önce. 2 hafta yattım resmen😑
Geçen yıl Eylül ayında ishal oldum.
2 gündür hastayım bugün iyiyim.
Geçen hafta full hastaydım
gecmis olsun daha yeni covid atlattim sayilir
Geçmiş olsun ben 2021 eylülde hasta olmuştum
Bu kış saglam gunum gecmedi desem yerinde olur
Sağlıklıyım hatırlamıyorum
Unuttum geçmiş olsun
Bugün halsizlik ve kırgınlık var
Geçmiş olsun geçtiğimiz aylarda olmıştm
2 senedir olmuyorum
Teşekkür ederimm
Ahahah afiyet olsun 😄
3 hafta oldu
Geçen sene
Ne işine yarayacak bu bilgi
5 ay önce
Yeni bugün
1 hafta önce
2yıl önce
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
şu an hastayım.
geçen hafta oldumm
Bi 3 senesi var
geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?