Gözlemlediğim kadarıyla kadınlar kendilerinde takıntı haline getiriyor ancak sevgililerinin kilolu olmasını çok da umursamıyorlar. Ancak erkekler ince beldir, 90 60 90'dır falan biliyorsunuz zaten.
Karşı cinste kiloyu takıntı yapan erkekler mi sizce?
Hayır böyle saçma sapan bir davranışım yok bu düpedüz ayrımcılık niye böyle bir şey yapayım alanı daraltıyım değil mi ilerde hayatıma girecek kişi ben de çok daha zayıf olabilir çok daha kilolu olabilir ya da boyu ben de kısa olabilir benden çok uzun olabilir ya da yaşı benden büyük olabilir ya da küçük olabilir neden rakamlara takılayım ki önemli olan uyum rakamları geçerliliğini yitiriyor
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben minyon tipliyim hiçbir zaman kilo sıkıntısı çekmedim 4 4lük bir fizik yapım yok. Ama minyon olmayı avantaj olarak görüyorum, fiziğim konusunda hiçbir zaman takıntım olmadı zaten karşımdaki fiziğim için beni sevecekse sevmesin, karşı cins için ise yine kilolu olmasında benim için fark etmez sadece kilolu erkekleri itici buluyorum
Kimse kusursuz değildir. Sağlığını ve psikolojisini etkilemiyorsa kilosunu umursamam. Sağlığını tehlikeye sokacak zayıflık veya şişmanlıktaysa uygun bir dille, kilo alması veya vermesi gerektiğini söylerim onun iyiliği için.
Kendini 4-4lük gören erkek desin ki bende şöyle kız istiyorum ama veya kız içinde aynısı ama kendine dönüpte bi aynada bakmayan sonrada yok orası şöyle olsun burası böyle olsun demesin bi zahmet azıcık kalbinin güzelliğine bakın fizik veya güzünğn güzelliğine doyarsınız ama kalbi güzel olana bi ömür doyamazsınız
bence kızlarda dert ediniyor. Şimdi gidip göbekliysen pek şansın yok. Ha böyle uzun boylu falansan bir ihtimal iri seven tipler olabilir herkül gibi onlar başka