18 yasımda Doktora fitil yazdırdım ama tanıdık eczaneye, sonra annemi aradılar?

Doktora bidaha sorun diye kullanmasın diye tutturdular. Evli olmamam bir şeyi değiştiricekti sanki şikayet etsem yeri değil mi bu eczacıları? Anneme söylemeye ne hakları var? sonra annem sorguya çekti hatta annemle beraber tekrar doktora girdik sorduk rezilliğe bak. Doktor da benim için değil annen için yazmanı istedin ya hani ondan yede olsun diye yazdım ben dedi annemin yanında bana
Ama bunu derken göz kırptı. Çünkü bunu kullanmazsan geçmez demişti ben tek gittiğimde. Annem diyo ki bunu kullancagına şerefinle öl daha iyi saçmalıyor nasıl ikna edicem bilmiyorum gitti babama bile anlattı. Ben de rastgele bir hikaye uydurdum elimle bozdum dedim kendimi. Hala kullanma at çöpe diyor. Benim sağlığım önemli değil mi ya? Yanıma gelip yapmana yardım edeyim diyecekken ben onun alışmamı sürecini beklemek zorunda mıyım? Belki de fikri değişmeyecek, iyi değilim.
Güncellemeler
+1 yıl
Tedavi edilmezse rahim kanserine gidiyor anlamıyo annem kabullenemiyor bozmamı
18 yasımda Doktora fitil yazdırdım ama tanıdık eczaneye, sonra annemi aradılar?
Cevapla