Doktora bidaha sorun diye kullanmasın diye tutturdular. Evli olmamam bir şeyi değiştiricekti sanki şikayet etsem yeri değil mi bu eczacıları? Anneme söylemeye ne hakları var? sonra annem sorguya çekti hatta annemle beraber tekrar doktora girdik sorduk rezilliğe bak. Doktor da benim için değil annen için yazmanı istedin ya hani ondan yede olsun diye yazdım ben dedi annemin yanında bana
Ama bunu derken göz kırptı. Çünkü bunu kullanmazsan geçmez demişti ben tek gittiğimde. Annem diyo ki bunu kullancagına şerefinle öl daha iyi saçmalıyor nasıl ikna edicem bilmiyorum gitti babama bile anlattı. Ben de rastgele bir hikaye uydurdum elimle bozdum dedim kendimi. Hala kullanma at çöpe diyor. Benim sağlığım önemli değil mi ya? Yanıma gelip yapmana yardım edeyim diyecekken ben onun alışmamı sürecini beklemek zorunda mıyım? Belki de fikri değişmeyecek, iyi değilim.
Ama bunu derken göz kırptı. Çünkü bunu kullanmazsan geçmez demişti ben tek gittiğimde. Annem diyo ki bunu kullancagına şerefinle öl daha iyi saçmalıyor nasıl ikna edicem bilmiyorum gitti babama bile anlattı. Ben de rastgele bir hikaye uydurdum elimle bozdum dedim kendimi. Hala kullanma at çöpe diyor. Benim sağlığım önemli değil mi ya? Yanıma gelip yapmana yardım edeyim diyecekken ben onun alışmamı sürecini beklemek zorunda mıyım? Belki de fikri değişmeyecek, iyi değilim.
Güncellemeler
+1 yıl
Tedavi edilmezse rahim kanserine gidiyor anlamıyo annem kabullenemiyor bozmamı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bu bekaret takıntısı ne ya? Çok sinir bozucu kadın zardan ibaret değildir bakir erkek var sanki erkek için baskıya uğramamız çok haksızlık
çok doğru 👏👏
Mantar mı var? Tanıdıksa sanki rahmine zararlı şeklinde düşünmüştür.
Tanıdık evet ne zararı ya hastayım doktor yazdı ne olcak
Onlar çok daha iyi bilir, gidip konuşabilirsin.
Neyi bilir?
Alt tarafı fitil füze mi itekliyorsun nasıl bozsun ya şaka gibisiniz
Ne bozması zaten bakirelere verilmiyor
Başka bi ilaç versin
Bunu kullanmazsan geçmez dedi 2 lı tedavi olcakmış
Geçmiş olsun
Teşekkürler
kabullenmesi gerek yaşında tutuyor kabahat eczacıda bidaha tanıdık eczaneye gitme
Of ya gülerek konuşuyordu bide sinirlerim bozuldu
tedaviye ikna et
bu gülünücek konu değil mesele önemli hassas
İkna olması gerek ama artık bana bakış açısı değişcek :(
ben bozdum dedin sana inanması gerek
Evet o bile kötü ki onun için önemli veriyor oraya
tedavide destek olsun boş ver ne düşünürse düşüansün
sıkma canını anlamaları gerek
Peki.. Gerçekten iyileşmem gerek zaten m derdim varken +dertler çıkarıyolar
ailen olgun anlayışlı olmaları gerek kavga edip evden kacsan daha iyimi olucak
sen iyimisin kadın üreme organı hastalık başlangıcı var mı
hayatta kaçamam ellerinde ölüyorum ama kaçamam kaçmam yani.
Hastalıklı ya evet ne kadar daha bekleyebilrim bilmiyorum tedavi önümde kullanamıyorum çok saçma
kaçmanı bende istemem dışarısı güvenli değil güzel sakin konuş anlasınlar seni
haklısın olan olmuş tedavini başlatmaları gerekirdi ne yani bu şekilde seni cezalandırdıklarınımı sanıyolar
Konuşmamalaarı daha da korkutucu normal gün gibi davranıyolar ben her dakika bitiyorum
maalesef
ilaç annende ve sana vermiyo öylemi
onlar sevgilinle birlikte oldun düşünüp sana tepki koydular
Yok onda değil masada duruyo bildiğin sevgili lafı geçmedi
İnandılar bana zaten sadece bişey olmamıştır ondan bızulmamıştır diyolar ben çok kanadı ama diyorum baya aktı çok soktum diyorum hala bişey olmaz diyo
al kullan masadaysa
inanmadıysa seni muayenede ettirebilirdi annen
onlar çok cahil olmalı
Evet korkum var ama ya tedavi olurken fark eder elimden alırsa daha kötü olur yarım kalmış şeyleri zaten sevmiyorum bide onla uğraşamam
herşeyi de söylemişsin
bence yapmaz öyle olsa saklar veya çöpe atardı
pahalımı cok
doktor kadınlaramı reçete yazıyo
ben söyliyim dedim eczacı öyle yapınca bilmiyorum ki :( naptıgımı bilemedim belki de evet yanlış yazılmış diyip geçebiliridm ama bende o özgüven yok ki anneme bağli yaşamışım param yok sözlerindem çıkmamışım hiç o yüzden alışkanlığım bilmesi. Her şeyimi. Böyle olay olunca da çıkıverdi ağzımdan
40 tl doktor bana yazar zaten reçete tekrar sağlık ocagında diye düşünüyorum. Ailemin bilemediğini o biliyor sonuçta rapor yazdırıken gitmiştim de.. Böyle böyle oldu desem tekrar yazsa ama bir kere kendi aile doktoruma gittiğimde telefona mesaj gelmişti 18 yasında olmama rağmen o yüzden reçeteden korkuyorum. Tanımadıgım eczaneye gidip 40 tlyr alsam mesaj gitmez sanırım
Ama kimlik mi gerekir
keske söylemeseydim sana kızıcağı belliydi
Ama şansım var ki hala bişey olmamış dışı kanamış desem dünden razı inanmaya
bide öyle dene tanımadığın eczaneden almayı dene telefon numarasıda verme 40 tl cok değil harçlığın yetermi
evet dışı kanadı de inansın sana baskı yapmasınlar
Zaten onu kullanmak için reglin gelip geçmesini bekliyorum 3-4 güne regl gelcek daha regl günleri de kullanamıcam önümde 10 gün var her gün 10 tl olsa bile 100 tl yapıyor yeter yani param tc de vermem ama sistemde gözüküyor müdür yabancı eczanede annem babam telefon noları felan
bayan eczacının yanına git özel ailevi durumunu anlat aile faciası cıkıcak de mutlaka sana yardımcı olur
Peki. ...
tc vermezsen hiçbişey öğrenemezler alamazsan ben sana yardımcı olmaya calışıcam üzme kendini reglin geçsin halledersin
Bakireysen vermezler. Değilsen verilir
İyi de tedavi olması için gerekli ben öyle istiyorum bakireler gibi tedavi olmama ne gerek var
Degilsin yani
Olmasam niye yazsın?
Olsam?*
Yazmaz öyle olunca
Aferin
Sana aferin ben ne yaptım
Sağlıkçı değilsin çünkü
Sağlıklı değilim tabiki. DOKTORUM !!!
Aynen doktorculuk
aileni aramazlar kurguya bak :D
Aradılar.
Aileni aramaları çok saçma
Evet şikayet edebilir miyim nereye etcem
Şikayetten bir şey çıkmaz ama gidip eczaneyle konusabilirsin naçizane fikrim
Annem bidaha ggitse annem sohbet edicek biliyorum kafasını karıştırcak iyice eczacı
Arkadaşım korktu ona aldım de belki işe yarar
Sen tedavine bak boş ver
Kutudan eksildiğini anlıcak ve her akşam 30 dakika yatmam gerek akmasın diye o zaman nerde olduğumu bilcek annem
Gece yatmadan önce kullan anlarsa anlasın sen kaç yaşındasın?
18 daha ailem öyle ben gibi değil
Sorun bekaret mı? Tedavi olman lazım ikisi farklı şeyler değil mi
Sorun ikisi de işte. Bekaretim olmadığını anladığı ve kızdığı ve kabullenemediği için kullanmama izin vermiyor
Daha çöpe atcaktı zor tuttum duruyo şu an
Teşhis ne? Al kullan alacak kan damarda durmaz olacaklar değişmez yani
Reçeteli ama yine de sağlık ocagındaki bana rapor veren ve raporda yazanı okul yanlış anlar diye değiştiren sağlık ocagı doktorum vardı ona aynısını yazdırsam yazar mı? Bu olanları söylesem
Sonra da bitanesi göz önünde olur bitanesi bende
Yazsada ödemez para ile satın alman lazım. Teşhis ne niye önemli bu kadar?
Normal bi bakteri ama zaten kaç aydır bekliyorum tam ucundayken de beklemek sinir ediyor cinsel yolla bulaşıyo
Hem zaten reçeteyle yazarsa telefona mesaj gidiyo
Anladım para ile al kullan. seks yaparken korunmalısın unutma
Çok pahalı ya. Neyse artık biriktiricem
Başka bir tanıdığın kız varsa o yazdırsın sağlık ocağında o zaman olur canım
Knk ne icin kullancanki fitili
Oyle dedi ailen
Vajina
Noldu vajinana
Knk bozuldumu kizligin
Fitil bozmaz cunku
Fitil bozar diye bir şey demedim
Yap knk sağlıktan önemli degil
Bence de
Ne alakası var ki
Neyin
Arkadan sok