doktora sık sık idrara çıktığımı hatta 15 dakikada bir yarım saatte bir geldiğini söyledim öyle yapmaz dedi ben de başka ilaç yazmasını söyledim yıllar önce kullandığım cipralex olabilir dedim o da o zaman sen kendin eczaneye git kendin ilaç al bana gelme dedi sonra yazdı ama kötü olursan karışmam dedi
benim sorunum şu cipralex ben de tansiyon düşüklüğü yapıyordu serumlarla falan kendimi geliyordum
içeceğim başka da ilaç kalmadı tüm ilaçları denedim piyasadaki sizce ben ne yapmalıyım?
benim sorunum şu cipralex ben de tansiyon düşüklüğü yapıyordu serumlarla falan kendimi geliyordum
içeceğim başka da ilaç kalmadı tüm ilaçları denedim piyasadaki sizce ben ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar