Gozlugumun. cercevisini ojeyle boyamıştım asetonda deydi cama biraz ondan mı boyle?

Ojeyle siyah yapmaya calistim cervesini simdi ben bunu daha hic uzun sureli kullanmamiştim cunku sadece yazı okurken ise yariyor kdv kontrol ettim bugun uzun sure taktim yaziyi netlestiriyor ama gozum agriyor cikardigimda da 2-3 dk bulanik goruyorum aseton surdugum. icin mi acaba annemle ondan diyor zaten camindan belliydi bozdugun diyorlar ama bence ztn sorunluydu gözlük
Gozlugumun. cercevisini ojeyle boyamıştım asetonda deydi cama biraz ondan mı boyle?
Cevapla