İkisi de 3 bin oldu işte Üst dişimden sadece biri yamuktu aslında öyle büyük bir bozukluk değildi ama hoşuma gitmiyordu. Alt dişlerimden de iki dişim çarpıktı sadece
saat tam 4 te almaya çalış çünkü o saatte randevular yeniliyor biraz alman zor olur çünkü herkes aynı anda almaya uğraştığı için site donuyor biraz ama şansın yaver giderse alabilme şansın var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
2018 bahar döneminde 6500 Tl'ye taktırdım.
Şimdi kim bilir ne kadardır.
Aylık taksit oluyor diye biliyorum. Ben öyle taksitle ödedim.
13 bin falansa onun aylık taksidini bile veremem ki ben
Sıkıntı durum. Allah kolaylık versin
Teşekkür ederim
Kuzenim 5 bine taktı 2-3 sene sonra benim de sadece malzeme parası 7 bin gitti doktor ücretsiz yaptı şu an fikrim yok ama artmıştır
Eyvah eyvah ya
2 yıl önce taktırdım baya zamlanmıştır şimdi
Ne kadardı ve tek çene için fiyat yarılanır mı
Alt üst 6 bindi. Zaten ayrı ayrı fiyatlanıyor
Uygunmuş
şu an rahat 15 olmuştur 😔😔
Peki senin fiyatlandırma nasıl olmuştu, alt ve üst için?
Bir de dişlerinde ne tarz bir bozukluk vardı?
İkisi de 3 bin oldu işte
Üst dişimden sadece biri yamuktu aslında öyle büyük bir bozukluk değildi ama hoşuma gitmiyordu. Alt dişlerimden de iki dişim çarpıktı sadece
Eyvah eyvah yaa
Bu ağız yapısına da bu fiyat isteniyorsa benim durum bayağı vahim demek 😐😐
Taktıramayacağım sanırım 😔
Taksitlendirirsin ya
Yani öğrenciyim ben
850 TL lik aylığımdan verebilirim anca
10k+ olursa imkanı yok veremem ne yazık ki
Bence doktor doktor araştır uygun fiyata bulursun bir ortodonti
Şu ekonomi de umudum yokta araştıracağım
Şansıma ücretsiz ilk muayene olayını da kaldırmışlar 😂
Bulana kadar elimde olanı da bitiricem sanırım
Ümidini yitirme bence indirim yapan çok yer var
Bakacağım, inşallah vardır. Koca kız oldum özgüven problemi yaşatıyor bana bu ağız yapısı
Bu yıl bundan kurtulsam çok iyi olur benim için
Evet baya değişiklik oluyor özgüven açısından, tavsiye ederim kesinlikle, çileli bir süreç olsa da aldığın sonuca değiyor
Yaptıracak fiyat bulayım da çilesi mühim değil cidden
Umarım uygun fiyata bulursun
Umarım
Teşekkür ederim
18 yaşının altındaysan devlet karşılıyor
Değilim ve devlette randevu bile yok
saat tam 4 te almaya çalış çünkü o saatte randevular yeniliyor biraz alman zor olur çünkü herkes aynı anda almaya uğraştığı için site donuyor biraz ama şansın yaver giderse alabilme şansın var
*randevular yenileniyor* olacaktı
Randevu almakta yetmiyor ki
Tel için sıra var
10-15 bin arası bir şey olması lazım şu an
Kuzenim 8 bine taktı
Yakın zaman mı ve hangi şehir acaba?
Diyarbakır bi hafta olmadı doktor tanıdıktı 10 binden 8 bne geldi. 1 buçuk peşin verdiler diğeri taksit ile
Yine fazla 😐😐
Teşekkür ederim
Bize de fazla geldi ama kızın dişleri çok kötüydü
Benimde çok kötü de ailem o kadar alışmış ki para ayırmayı gerek görmüyor
Gözlerine geliyor
Evet maleseff
Ben 5 ay önce 7500 e taktırdım
Hangi şehir peki?
İzmir
Doktor ismi alabilir miyim?
Tabi Gencer Huniler
Peki, iki çene için mi 7500 dendi
Evet
Çene başı 3 bin küsur oldu o vakit
Taksit imkanı var mıdır biliyor musun?
Bilmiyorum ki valla
Anladım
Ben bir görüşeyim bakalım
Teşekkür ederim
Rica ederim
4.5 milyara taktırmıştım ama 1 ay önce çıktı.
Ne kadar süre taktırdın
15 ay sürüyor ama randevularımı aksattığım için 3 sene takılı kaldı.
Ben hiç aksatmam yaa
Peki alt üste mi takıldı
Ben sadece üste taktıracağım, alt taraf düz
Tek çene yarısı olur mu acaba
İstanbul'da yaşıyorsan gittiğim yerin adresini vereyim
İzmir ya da Ankara olmak zorunda 😐😐
1.000 dolar ortalama
13 bin 😔😔 çok fazla
Tanıdık beleş 😁