Hiç aşı olmadım maske de takmıyorum korona olmadım neden?

Şu son 2 yılda 2 kere hasta oldum sadece ve sürekli yolculuk yaptım okula gittim kalabalığa girdim
Güncellemeler
+1 yıl
Aşı olanlar boşa oldu üzülüyorum aşı olanlara ne idüğü belirsiz aşılar için denek oldunuz yan etkileri bile belli değil inşallah bir şey olmaz aşı olan insanlara
Hiç aşı olmadım maske de takmıyorum korona olmadım neden?
Cevapla