Belin ince ve yağsız olması iyi mi? Bu bel nasıl? (Bel çevresi: 67 cm)?

https://i.hizliresim.com/Vy2JbR.jpg Arkadaşlar boyum 1.80 kilom 68. İnce bir yapım yok mezemorfik vücut tipine sahibim omuzlarım geniş bacak baldırlarımda kalındır. İnce bir yapım yok. Ama belimin kalınlığı 67 cm. Omuz geniş ama bel ince. Belin böyle olması erkek için iyi midir?
Güncellemeler
+1 yıl
Yani sonuçta göbek yok. En azından bu iyi bir şey değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Oturduğum zaman kaburga kemikleri iyice belli oluyor. Buda kötü bir görüntü sağlar mı?
Belin ince ve yağsız olması iyi mi? Bu bel nasıl? (Bel çevresi: 67 cm)?
Cevapla