Günlük hayatta bez kullanma fikri sizce de yaygınlaşmalı mı?

Sürekli çişimle ilgili sıkıntılar yaşıyorum herhangi bir sağlık problemi değil bu sadece fazla su içiyorum veya sıvı şeyler tüketiyorum ve bazen uzun süre tuvalet bulamıyorum birçok kez bu sebepten sıkıntılar yaşadım otobüste biraz kaçırdığım oldu defalarca kez apartmana girdikten sonra kaçırarak evin kapısına geldim okulda sınavlarda zaman zsman zor yetiştim tuvalete ki bu durumda yine tutamayarak külotluçoraba kaçırdığım oldu

En son bez kullanma fikri geldi aklıma tabi hasta bezleri çok büyük olacağından tercih etmedim gidip en büyük boy çocuk bezi aldım ve külotlu çorabın altına giydiğim boxerin içine giydim beni pek rahatsız etmedi aslında hatta baya güvende hissettim bir süredir bu şekilde devam ediyordum hayatıma zaten etek olunca belli de olmuyor ki bol pantolonla da sıkıntı yok neyse
Bu gün okulda gelirken baya trafik vardı otobüste inanılmaz sıkıştım ve yavaş yavaş beze yapmaya başladım yapmasam da kaçıracaktım kesin.
Tamamını yapmak istrnefim belki tutmaz falan diye ama baya rahatladım hem rezil olmadım hem de çişimi yapmıştım cidden bez olmasa otobüsn her yeri çiş olacaktı iyi ki varmış sanırım hayatıma böyle devam edeceğim çünkü çok zorda kalmaxsam dışarıda tuvalete gitmeyi de hiç sevmiyorım
C
(Okulda tuvaletin kapısına gelene kadar kaçırmaya başladığım oldu birkaç kez tuvalete girip sadece eteği kaldırabilmiştim çamaşır çorap falan ıslanonca tüm gün tuhaf oluyor )
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda bence ihtiyacı olan herkes kullanmalı
Günlük hayatta bez kullanma fikri sizce de yaygınlaşmalı mı?
Cevapla