Güncellemeler
+1 yıl
Erkek hemşireler de kadın hastayı mı görüyor aa
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sağlıkta ayıp yoktur ama ben bölüme göre düşünüyordum jinekolog bölümünde ya da doğumhanede çalışan bir hemşire görür daha çok gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bu işler için posta denen hasta bakıcı çalışanlar var hemşirelerin işi değil, onlar tedavi uygular, takip bakar gider.
Değil mi daha çok onlar yapar yani
Goreceksiniz tabi oralarda sorun cikabilir muayene edeceksiniz dokunacaksiniz sonda takacaksiniz yani bunlar olcak
her alanda da olmaz diye düşünüyodum
Olacak cunku biliyorm ben hastanede calistim
Hasta bakıcılar ne yapıyor ki o zaman
😇 sen bolumunun egitimini iyice aldin dimi
Hayır 1. sınıfım daha
O zaman aklinda olsun bunlari yapacaksin egitimlerinide alcaksin 😇
Evett...
Hemşireler yeri geliyor hastanın altını değiştiriyor ohooo sende
hasta bakıcı ne yapıyor o zaman ya
Onlarda aynı iş hemşireler yeri gelirse
anladm
Görürler görmeleri de lazım. Gözü kapalı pansuman yapacak değilsin heralde
Yani hayır da jinekolog vs gibi bölümlerdedeir diye düşünüyodum daha çook
Ne alaka
Adamın totosunda kıl donmesi var genel cerrahi bakar.
Sende oedaysan pansuman yapacan mesela
Doğru
Sen kaçıncı sinifsin
Bunu bilmek için okumaya bile gerek yok yanu azicik mantık yeterli
1. sınıfım ama ben bunları hasta bakıcılar yapıyor diye biliyordum
Sende bir nevi hasta bakıcı oluyorsun
evet de hasta bakıcılar ne yspscsk o zaman
Altını temizleme vs
onları hemşire yapıyomuş işte çok saçma hem de o malum işleri de yapmalılar bence
Göreceksin tabii bu da soru mu?
Hatta bölümüne göre idrar sondası takıp çıkaracaksın 😂
Senin iş zor
O ne ki jkhgk
Kızım senin kafan güzel mi sağlıkta ayıp olmaz
Olmaz tabii ki de yani jinekolog vs o bölümde olsan tamam şaşırdım
Devlette o kadar ağır hasta olmaz mı 😂
Olmaz be
Devlet hastanesinde çalışıyorum 😂bu dediğin o kadar komik ki
Cidden mii skdjsf ben de ağır vakalarla uğraşmak istiyorum diye özel olsun diyorum
Devlette hasta bakıcı olayı yok. Yoğun bakım hemşiresi hastanın altını da değiştiriyor, banyosunu da yaptırıyor. Her şey hemşirelerde devlette, özelde hemşire bunları yapmaz. Hastanın cinsel organını her türlü görürsün zaten atıyorum EKG hemsiresisindir hastaya EKG çekerken goguslerini göreceksin, sonda takarken penisini vajinasını göreceksin vs vs. Hemşire olacaksan bunu normal karşılamaya alışman lazım
Devlette neden yok da özelde var peki
Yani yaşlı bakımcı altını değiştirmeli hastanın
Özelde bide devletin aksine her işi yaptırıyolar vs denir
Özelde amaç para. İnsanları çekebilmek için hastamla özel ilgileniyorlar hasta bakıcısı var özel hemşiresi var vs mantığı. Özelde iş yükü daha fazla tabi ki ama devlet de insanların sandığı gibi rahat değil. Özelde yoğun bakım hemşiresi iki hastayla ilgilenir ama o hastanın her saniye başında olur tuvalete bile zor gider diye düşün devlette 4 5 hastayla ilgilenir ama her an hastanın yanında olmaz ilacını verir bakımını yapar çekilir gibi. 4 5 kişinin ilacı şusu busu derken o da tuvalete gidecek zamanı zor bulur tabi. Yoğun bakım ve acil her yerde özelde de devlette de en zor birimdir. Devlette olacaksan servis hemşiresi olmaya çalış onlar daha rahattır daha az para alır ama o kadar yorulmaz özelde yine hasta memnuniyeti nedeniyle servis hemşiresi olmak daha zordur diye düşünüyorum
Sen peki mesleğin nedir bu kadar zor olduğunu düşünmüyodum ya hasta bakıcı olmalı en azından
Fizyoterapistim. Tabi ki zor kolay olduğunu düşünmek saçmalık. Hastanede joker eleman olarak görülen meslek grubudur hemşirelik her şeyde onu öne sürerler.
Evet ebeliğin bile tek bir alanı var doğumhaneden çıkarmazlar keşke fizyoterapi ve reh seçseydim diyorum ben de
İyi ki secmemissin. Benim mesleğim göklerden yerlere çakılmış durumda. Durumun daha iyi olmazdı emin ol
Atama sıkıntısından dolayı düşünmedim ama hemşirelerin de işi çok zor hasta bakıcının bile işini üstlerniyorslr ://
4 yıl okudun değil mi
Fizyoterapistin işi daha zor emin ol belki iş tanımım belli beni istedikleri ise zorlayamazlar ama benim işim zaten kendiliğinden ağır
Evet 4 yıl. 520 puan aldım ben çoğu yerde tıp tutuyordu
Yaa neden gitmedin peki
Kaç yılında girmiştin sınava
2011de girdim tam 10 yıl oldu. Ailem İzmir dışı tercih yapmama izin vermiyordu İzmir'de de tutmuyodu. Benim de zaten hayalim tıp değildi mühendislikti İTÜ de. Annem ısrar etti ftr oku pratisyen maaşı alıyorduk o zaman en az yani asgari ücretin en az 5 6 katıydı o dönem çok iyi paraydı peki dedim ama ben mezun olana kadar meslek bitti. Ben atandım işsiz arkadaşım var çok fazla ki onlar da benim gibi çok yüksek puan almış insanlar yine bölüm zaten 510la mı ne kapatmıştı. Hepsi tıp okuyacak insandı yani. Kısmet böyleymiş annem daha yeni yeni anladı hatasını ama iş işten geçti. Şimdi birçok arkadaşım tekrar sınava girip tıp okuyor ama ben bu saatten sonra onunla uğraşamam zaten doktor olsan ne ki bu ülkede onun ne değeri var yakında doktorlar da kasiyer kadar para alacak o hale getirdiler bizim gibi kafası çalışan kesimi
Evet maalesef ki öyle sen o kadar iyi yap sunulan imkanlara bak bide neyse yani dediğin gibi hayırlısı böyleymiş demek ki
Şu an ne kadar maaşı
Devletin şöyle bir politikası var bu bütün memurlarda geçerli. Emeklilikte az para vermek için ana maaşın aşırı düşük benimki 3800 mü ne yani şu an asgari ücretin altında kaldı şaka gibi. Ona ek sabit döner alıyorsun onunla normalde 6 ama hiç 6 alamadım vergi kesintisi yüzünden bu ay yatan maaşım 5300du aylardır da hep bu civarda yattı en çok 5500 yattı buna ek döner almak lazım ama aylardır hastane onu da vermiyor.
Neden öyle ya vermesi gerek ve ayrıca ne saçma iş o kadar okunuyor asgari ücretin altında alınıyor ülke batmış harbiden
Özeli devleti aynı doktorun yanında olan anca kafayı çevirirse görmez
Yani ben jinekolog gibi bölümlerde göürlür diye biliyodum sadece
Hastalık bu ne olacağı belli olmaz anlatılıyorsa başına gelmesi muhtemel
doğru
Genital bölgemde kıl dönmesi vardı ameliyat öncesi kadın hemşire traş etmişti hatta erekte bile oldum boşalcam diye çok utandım
Boşuna küçük görmüyolarmış hemşireleri
Neden kücük görsunler
Bu tarz işler hemşrielere kaldığı için
Bulunduğun bölüme göre görüyorsun
Herşeylerini göreceksin bence bu böyle düşünürsen işini iyi yapamazsın.
Yani durduk yere yoğun bakımdayken neden göresin meselaa
Hastanın kişisel bakımı rutin yapılır mesela en basitinden
O bölgeye de mi
aynen özellerde belki
Gel benim aleti muayene et çok yakışıklı ve sevimli ciddiyim asfkfhdgsgshagag
Bi git ya aşağıda gizli üyenin görüşündeki cevaplarımı oku pls
İğrenmezsin buna eminimm😉
Hayır hepsi iğrenççç
Emin olma bence🤣🤣🤣
Çok sempatik benimki zjsmdmdkdk
Ya assjsjs sen kaç yaşndasn
Yaş 22 senin?
19
Benimde aslında 21 sen şimdi 23 24 dersin diye 22 dedim asdjfgsgsg
Yaa sen ciddi misin
Ee ne değişti niye 21 dedinn
Okuyor musun sjsjsc
Okuyom üniliyim ya sen?
Ben de hangi bölüm
Mühendis olucak ablası bu jojuk
Ne mühendisi olacak bu kardeş
Kalp muhendisi ksmxkekeke
Ya sjdsk okumuyorsun demi öyle geldi sanki olabilri doğruyu söyle
Senin üzerine yemin ederim ki okuyorum
Neden benim üzerime aa hangi bölüm :D
tamam makine müh
2. sınıf mı
Evet maalesef
mezuna mı kalmıştın
hangi şehir bu arada
Ben bursadayım inş aynı şehirdeyizdir
Ahahah neden
Muayene için ksmdjfkekwk
E yok artık henüz hemşire değilim ben zaten
İste ilk hastan ben olucam hahahaha
Maalesef
Sen nerdesin
ist
Gelirsin yanıma muayeneye no problem
Yoo maaleseff
Hahaha sen lezsin galiba sana. mli lazım
of ne alaka sevmiyorum neyse
Sen ne seviyon kankaaa
insan
Ben hayvan seviyom insanlar nankör
sen bilirsin
Ben hoşlantı olarak dedim ama yine de sen bilirsin
İnsta ver fake
Bende insan gibi insanlardan hoşlanıyom sende öyleysen eğer bu iş oluurr
Ne işi ya noluyoorrr
Evlenüyürükk
Manyak yaa
Adını kalbime dövme yaptıracaağm
Dedi adımı bilmeyen çocyk
Öğreniriz be gülüm isim dediğin nedir ki benim adım memati
Gülün yok karşında
Memati mi djdjd
Evet ölüm demek?
ne, değişik
Çiçeğim Instagram vercen mi artıkın
Bu nasıl bir tavırdır ya çık gizliden
Çiksam nolucak kslwlwl
cozutmak ne ya
Eklicen mi geri gizlencem baaakk
hshshsh gizlen gizlen gizlenmeyi de öğrenmiş ya
Mesaj at hadi be gülçiçek gizli soran kız
nE şimdi çıkmam gerek gelirim ama
Gizlencem artık kıymeti yok🚬
peki
Bu kafayla nasil doktor olucan ki😂gercekten ya...
Doktor olmıcam
Pardon o zaman
Hemşire olacağım :)
Hemsire en kotu bir p. po gorur ya😂igneyi nasil vurucan
Onu görürüz canım sıkıntı yok da hani hemşireler de görüyormuş o bölgeleri ona şaşırdım
Görüyorlar özellikle kadın hemşireler hemde.
Kadın hasta olursa daha çok kadın hemşirelerdir evet
Ama kadın hemşireleri erkeklere rahat sokuyorlar.
Olabilir
Alisirsin ona da ya got gore gore😁
göreceksin tabiki. sonda nerelere takılıyor :D :D
Ya bilmiyorrduum
sıkıntı yok öğrenilir. hemşirelik mi okuyorsun
Evet
güzel, başarılar dilerim okul ve iş hayatında :)
görmediğin yer kalmayacak ama bunu bil :D
Teşekkür ederim :)
Evet biliyorum eğitimde bile göreceğiz kadavra vs ama bu işlerin bize ait olduğunu bilmiyordum :D
Biraz geç öğrendim
tabi tabi , siz yapacaksınız artık :)
geç olsun , sorun değil :D
Bu durum benii üzeerrrr :D
niye kiii :D
O işleri de bizim yapıyor oluşumuz boşa okuyorz ya kskkss
ne yapacaksın ya epek parası :D
üzüle üzüle alışırsın, normal gelir artık :D
Umarım :D
takma kafana öyle olurr :D
hem evlendiğin zaman eşini her akşam görücen. hepsi aynı işte :D
Her akşam mı abartmayın pls yaa bayılcam ş, imdi yeter dkdkff
her akşam abartı olmuş olabilir, ama sonuçta görücen sık sık öyle diyelim hah :D
erkeklere ilgin yok mu yoksa anlayamadım :D
kassja onu ben de çözemedim de cinsellik o tarz şeyler biraz midemi kaldırıyor diyelim :D
Ne yani şimdi kızlara ilgisi olan erkeklerin yani böyle olan her erkeğin o bölgeyede mi ilgisi oluyor iğrenen vardır belki dee dkdkdkd
anlaşıldı. kardeş kardeş takılırsınız ya hahah :D :D
biraz büyüyünce değişir düşünce belki. bizim kızların çoğu aseksüel zaten
neden iğrensin insan hanımdan. çok tiksinilecek bir şey bu kadın şeysi yav :D
Ya ajjajdsdf bence öyle değil çok muyuz :D
İki cümlede çelişiyor evet işte erkek şeysi de iğrenç geliyor bana ksksl kadının da öyle
aseksüel çok kadın denk bana bu yaşıma kadar. neredeyse asker arkadaşı gibi takılacak erkek arkadaşı ile hahah :D öyle değilmisiniz? yoksa benim mi kısmetsizliğim
sen de sks e karşı iticilik var o zaman. her şey itici görünüyorsa
Bilmem ama o kadar da değil ya teması severim yine de yani temas derken sarılma öpme vs sadece o organon görüntüsü ve acı hissi var
acı oluyor diye korkutmuşlar seni, bilinçaltına yerleşmiş bence. bu düşünce tiksindiriyor seni anladığım kadarıyla. öyle düşünmene gerek yok. acımaz kafana takma, eşinden soğursun böyle düşününce
Aslında burada birçok kişi acı olmadığını vs söylüyor ama kolay da bir olay değil bu
acımasa bile onu nasıl seviyolar ama cidden görüntü olarak hoş değil ya akdsldls
çok kolay olay, büyütecek bir durum yok. onun girdiği yerden kocaman çocuk çıkıyor hahah :D söylettirdi beni en sonnunda
bonfile yapıp yemek olarak yemeceksin ya :D ilgili bölgeye girecek sadece , ağzına olsa tiksinebilirsin
Ahah ya biliyorum da o doğum olayı ne kadar zor bir olay sen biliyor musun nasıl büyük bir acı çekiyorlar
Evet ağız için tiksinilir zaten net fgdf
belki bunu da bilmiyorsundur diye yazdım :D acımasın diye kızlarımız hemen sezeryan yaptırıyor zaten :D ayrıca o kadar da zor değil, çok kolaylaştırıcı yöntemler var ve uygulanıyorlar :D
tiksinmeyen de var gerçi hah :D
Bilemiyorum artık karşı tarafın anlayışlı ve naif olması önemli :D
tabiki , her iki tarafın anlayışlı olması gerekli hatta :)
seçici birisin tamam anlaşıldı hah :D
tabii ki kolay mı eş seçmek dsjkfsdk
çok zor çookkk :D :D
Aynen öyle :D
sen seçemezsin kesin :D
hangi şehirde okuyorsun?
jshfsj İstanbul
hımm iyi iyi. istanbullu değilsin ama aslen değil mi
doğma büyüme ist
yaaa, iyi o halde. zorluk çekmezsin. evinden okuluna mis :)
Evet de yurtta kalanlar da öyle :)
nasıl yani yurtta kalanlar da öyle :/
Yurtta kalanlar daha rahat bence aile olmadığından
hee rahatlık anlamında. kızların rahat olma takıntısı var her zaman zaten :D aileniz eziyet mi ediyor size yav :D
Görüyorlar
Evet görğyorlar.
Görür bence
Tabiiiki
Elbette görcen 😃😃😃
Ebe miyiz biz ya neden nedenn skjdksk
😃😃 E hadi malum yerde ise hastanın ağrısı
Doktor bakacak sjdjd
Sende çaktırmadan bakarsın merakından 😋😋😋😋
Eğitim görürken zaten görücez neden merak edeyim
Bilmem erkek felan olursa 😃😃😃
Hayır zaten iğreniyorum o organdan
Nasıl yani evlenince napacan kanka
Ona bir şekilde katlanıcaz heralde artık
Ahaha 😃😃 gözünü kapatırsın artık
Iy midem bulandı bak djdjd
Ahaha kadınlığını yaşaman için onu sevmelisin kanka 😃😃😃
Ayy yook dgddfgdf
Neyini seviyolar cidden anlamıyorum ya tamam zevk verebilir ama cidden görüntüsü hoş değil
Ahaha sen nazlısın bayaaa😃😃
Ah mideem skksks
😃😃😃😃 Gelirsem yanına gıcık
Noo sen kaç yaşındasın ya
24 yaşındayım
Üni okudun mu
Elbette
hangi bölüm
Hukuk
Ne güzel
Tanışsaydık ☺️☺️☺️☺️
Tanışmış olduk :))
Hımm güzel 😃😃