Hemşireler hastaların mahrem bölgelerini görüyorlar mı ya okuyorum ama çalışırken görücek myiz nedennn?

özel hastanelerde belki öyledir de devlette o kadar ağır hasta olmaz heralde
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek hemşireler de kadın hastayı mı görüyor aa
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sağlıkta ayıp yoktur ama ben bölüme göre düşünüyordum jinekolog bölümünde ya da doğumhanede çalışan bir hemşire görür daha çok gibi
Hemşireler hastaların mahrem bölgelerini görüyorlar mı ya okuyorum ama çalışırken görücek myiz nedennn?
Cevapla