Bacak aram kaşınıyor, yırtarcasına kaşıyorum. Neden oluyor böyle?

Yok herhangi bir hastalık ya da kızarıklık şişlik, mantar gibi şeyler de yok ama kaşınıyor sürekli. Sizde de var mı? bir tek ben mi kaşınıyorum?
Bacak aram kaşınıyor, yırtarcasına kaşıyorum. Neden oluyor böyle?
Cevapla