Polikistik over sendorumunda kısırlık olabilir mi? Yoksa hamile kalmakta mı sorun yaşanır sadece?

Çok kötüyüm gerçekten... ağlamaktan yüzüm, gözüm şiştı. BElietilerinin akne, kıllanma ve kısırlık olduğu yazıyor. Akne, kıllanma hapla geçti ama ya diğeri. Çocuğum olmazsa diye çok korkuyorum... yumurtalıklar da çalışıyor ama bu yeter mi 😭😓
Polikistik over sendorumunda kısırlık olabilir mi? Yoksa hamile kalmakta mı sorun yaşanır sadece?
Cevapla