KAFAMDA BÜYÜK BİR TAKINTI OLUŞTU YARDIM EDER MİSİNİZ?

Herkese merhaba. Son zamanlarda obsesiflik konusunda master yapmış bulunmaktayım. Öncelikle açacağım konunun saçma olduğunun farkındayım fakat gerçekten yardımınıza ihtiyacım var. Ben bir gün dilimin ağzımın içinde nerede durduğunu düşünmeye başladım her hareketini takip ettim vesaire. Daha sonra googledan falan baktım uygun dil postürü, mewing gibi bazı konular çıktı karşıma. Ben de denedim bunları fakat bu sefer de e işte uyurken nasıl olacak, yemek yerken nasıl olacak, yolda yürürken ağzım kapalı olduğunda nasıl olacak konuşurken nasıl olacak vesaire vesaire sürekli böyle saçma sorular canlandı kafamda ve canlanmaya devam ediyor. Yani uyandığım anda bunları düşünmeye başlıyorum. Dersteyken bunu düşünüyorum, dizi izlerken bile dilimi düşünür oldum bunun için de hiçbir şeye odaklanamaz oldum. Uyanmak istemiyorum düşünmemek için. Gülerken bile güldükten sonra ağzımı kapattığımda dilimi hangi konuma getireyim diye düşünüyorum bu derece bir obsesyon hastası olmuş oldum. Akıl akıldan üstündür arkadaşlar lütfen birkaç öneri verin bana bazı fikirler verin. Şu an erasmustayım daha Türkiyeye dönmeme daha 1 ay var yani psikoloğa veya pskiyatra gitme şansım pek yok. Gitsem de Türkler kadar yardımcı olamazlar dil farkından vesaire dolayı. Kafayı yeme aşamasındayım ve ömrüm boyunca bu düşünceden kurtulamayacağım diye çok korkuyorum. Lütfen bana yardım edinn...
KAFAMDA BÜYÜK BİR TAKINTI OLUŞTU YARDIM EDER MİSİNİZ?
Cevapla