Hormon uyum sürecine girdim fakat hiçbir değişim olmadı acaba nedendir?

Hormon uyum sürecine girdim 2 ay oldu neredeyse fakat gözle görülür değişim yok, androcur ve estrofem kullanıyorum progestan da kullanmalı mıyım?
Günde 4 mg estrofem 100 mg androcur alıyorum Sabah 10 buçuk gece 10 buçuk olacak şekilde fakat hiçbir etkisi olmadı ne yapmalıyım doktor vs varsa yardımcı olabilir mi? Not: Erkek bedeninden ait hissettiğim kadın bedenine erişmek amacım 😊
Hormon uyum sürecine girdim fakat hiçbir değişim olmadı acaba nedendir?
Cevapla