Arkadaşlar İki Buçuk yıl olacak evliyim Allah’a çok şükür durumumuz baya iyi. Alışverişte eşimi her istediğimi sorgusuz alır hiçbir şey yok demez. Ancak ben yaklaşık iki yıldır sağlıklı beslenme kararı aldığım için ıvırızıvır aburcubur şeyler yemiyorum bu yüzden buzdolabı Ana gerekli malzemeler harici biraz yavan duruyor Tam takır gözüküyor geçen gün de annemleri yemeğe davet etmiştim mutfağa toplarken dolaba bir şey koydu. Demin de telefonda konuşurken yemekle ilgili bir şey sormuştum oradan alacapın malzemeleri fazla al kaynananın dolabına bakıyorum koyacak bir yer yok seninki bomboştu dedi ( kaynana ile karşılıklı oturuyoruz ) Bu laf canımı sıktı dedim ben kendimi almıyorum aburcubur yemiyorum sağlıksız diye falan dedim ama canımda sıkıldı. Hayır bir de gerçekten kendimi almıyorum Allaha şükür alacak durumumuz var eşimde hiçbir şeyi yok demez ama meyve haricinde öyle cipsi aburcubur tarzı şeyleri yemek istemiyorum dolabımda da peynir zeytin vs ya da et yit tavuktur yani Ana gerekli şeyler haricinde Bir şey bu yüzden yok canım sıkıldı çok ya
Güncellemeler
+1 yıl
Günceli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer