Aslında yapmak zorunda değilsin ama her gün her ay mütemadiyen yapıyorsun ve hiç sevmeden Herkes farklı cevaplar versin bakalım kim neyi mecburen yapıyor bi görelim Ben mi? Yapmak zorunda olmasam asla diyet yapmam :P
Yapmak zorunda olmasan asla yapmam dediğin bir şey söyler misin?
Vücudum açlık sinyalleri vermese, damak tadım olmasa, beynimdeki koku alma soğanı ve epizodik hafıza olmasa yediğim yiyeceklerin kokusunu hiç hatırlamasam ve onları güzel anılarla birleştirmesem yemek yemezdim. Uyanmak zorunda olmasam uyanmazdım. Dışkılamak zorunda olmasam dışkılamazdım. Bir şeyler okuyup ezberleyerek iş güç sahibi olmak zorunda olmasam bunları yapmazdım. Çalışmak zorunda olmasam çalışmak için uğraşmazdım ve çalışmazdım. Bir sürü şey var yapmak zorunda olup da yaptığım.
Yemek yemek😞 ölmemek için yiyorum resmen, daha öğlen yemeği yemedim misal halsiz hissedince yerim artık, yemek faslı tamamen hayatta kalmak için falan gerekli gibi🙄