Tansiyon normal ama nabız 60 64 arası kendimi cok iyi hissediyorum.. Ama nabzım düşük diyor tansıyon aleti. Sizce nasıl?

1.5 ay önce kalp muayenesi oldum.. Temiz dediler sıkıntı yokmus. Yatarken kalbımın yavas attını hissettim 60 64 arası atıyor bazen 62 63 falanda oluyor ama yatarken.. Hareket ederken ev işi yaparken 69 72 arası. Tansıyon aleti 62 63 nabızda tehlıkelı işareti verio kafam takıldı nıe öyle sizde düşükmü nabızm
Tansiyon normal ama nabız 60 64 arası kendimi cok iyi hissediyorum.. Ama nabzım düşük diyor tansıyon aleti. Sizce nasıl?
Cevapla