Yiyilmez be o iğrenç acı çokk. Ben yiyemiyorum. İllada vasabiyle yicen diye bir şey yok. Diğer sos acısız ve çokk güzell. Üstelik suşinin içeriğinde acı yok bazılarında ben tavuklu tercih ediyorum
Bende ilk kez öyle demiştim yemem diye ama yiyince cidden çok güzel tadı var bırakamıyorsun. Balıklı sevmem asla ama tavuklusunu denemelisin bence kesinlikle
Hayır ne acı ne tatlı. Ama vasabiyle yersen tabi acı. Neyse diğer sosla daha güzel tadı var. Ekşide değil. Sanki etle pilav yiyorsan bir büyük lokma gibi sjsbsh anlatabildim umarım
Sonradan görme nasıl oluyprum acaba. Sushi çok çok ucuz bir yemektir ve ben yine türkiyeninn kenar mahallesinde olsam sonradan görme olurdum. Fakat yanlış cevap. Maalesefki değilim. Yaşadığım ülkede çocukken bile sushi yedirirler.
Dana gibi olmak yağdan olur. Squatla olmaz bu 1. 2cisi normal konuşmana aldırmadım çünkü türk erkeklerin çoğu böyle saygısız, kaba. Herneyse 47 kiloda dana gibi değildir 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Onun zararı yok ye gitsin bişi olmaz 40 ek yürrüsün olur biter
Sushi ayrıca bir diyet yemeğidir de (bilinmeyen gerçekler )
Bunu duymadım bile
Ye ye az bişey vasabi biraz soya götür.
Ben onun acısını hiç yiyemiyorum ya acıdan nefret ettiğim için
Acı değil zaten anlık acı sürekli acılık gelmez , zencefil turşusu Ye bastırır , ama lezzetlidir bu arada diyet yapacaksan bunu ye.
Bundan bir şey olmaz balık iyidir merak ettim ben de deniyecem ama onun sırrı acısındaymış o acıyı nasıl yiyecez
Yiyilmez be o iğrenç acı çokk. Ben yiyemiyorum. İllada vasabiyle yicen diye bir şey yok. Diğer sos acısız ve çokk güzell. Üstelik suşinin içeriğinde acı yok bazılarında ben tavuklu tercih ediyorum
Bunu bilmiyordum çok sağolasın dediğin gibi yaparım deneyeceğim zaman
Tadını bilmediğimden. Direk hayır diyebileceğim bir menü. Ancak görsel olarak harikalar. Pasta gibin duruyor namuasuzlar 😀
Bende ilk kez öyle demiştim yemem diye ama yiyince cidden çok güzel tadı var bırakamıyorsun. Balıklı sevmem asla ama tavuklusunu denemelisin bence kesinlikle
Aa tavuklusunu ilk defa duydum. Tad olarak neye benziyor peki. Bildiğimiz yemeklerden bir şeye benzetir misin
Sousla çok güzel gidiyor. Yani nasıl benzetiyim bilemedim🤣 suşinin tadını benzetebileceğim bir şey yok gibi
denemeye çekiniyorum aslında ondan benzet dedim :D acımı tatlımı ekşimi nasıl yani
Hayır ne acı ne tatlı. Ama vasabiyle yersen tabi acı. Neyse diğer sosla daha güzel tadı var. Ekşide değil. Sanki etle pilav yiyorsan bir büyük lokma gibi sjsbsh anlatabildim umarım
etli pilav anladım. :D şimdi denerim ozman
Çeşidine göre bir parçası 40-50 kcal falan olduğu için, diyet yaparken tüketebileceğiniz bir besindir kendisi...
Ukrayna ve Rusyada Suşi sevdalısı çok var. Lena Anikina da Suşi'yi çok seviyor ve kocası da youtuber Engin Özdemir de suşi almıştı ona.😁😁
Bu yemeyi sevdiğin halde sana düşünüp, getiriyor ise kıymetini bil bence sevgilinin.
Tamm tamm yüzüğü gördük susileri kaldirsbilirsin 😁😁
Ya kuzum zaten zayıfsın ne dıyetı be
Kuzu ya diyet derken yediklerime dikkat etmek işte
he anladim :) ben de severim sushi
Afiyetle ye ;p
Gel beraber olsun 🌺
Teşekkür ederim canım 😚 🥰
Gece yemek yersen kilo alırsın muhabbeti tamamen hurafe :D
boş ver diyeti falan üç günlük dünya yemeyip ne yapacaksın.
Ciddi anlamda bir diyetteysem hiç kimse hatta üstüne para verseler bozmam
Suşi zaten diyet bi yemek değil mi? Tabi hepsini yersen bilemem kalori hesabı yapmak lazım.
off canim cekti bir kerecik odul olsun bir sey olmaz
bir amacı yok bence
sadece suşi yemek istiyordur seninle
Sushi diyetteyken yenilebilen bir şey diye biliyorum
benim şuşi alan sevgilim olsa bırak diyeti; son model saatimi bile bozarım onun için...
Olsun hadi seviyorsan ye afiyet olsun enişteye de teşekkürler
Sushi ve kilo
Dndjsjsj sonradan görmezlikte bugün
Sonradan görme nasıl oluyprum acaba. Sushi çok çok ucuz bir yemektir ve ben yine türkiyeninn kenar mahallesinde olsam sonradan görme olurdum. Fakat yanlış cevap. Maalesefki değilim. Yaşadığım ülkede çocukken bile sushi yedirirler.
Ya rusyada iki yıl yaşadım neyin fake'isin kardeşim tot ayak yalatiyordum 2500 rubleye krasnoyarsktan daha zengin şehrinde
Afiyet olsun ❤
Senle olsunn
Ay keskeee❤❤
Yaaaa😍😍😍😍🥰🥰🥰
Belli ki seni her haliyle seviyor ye gitsin takılma kilo alınıp verilir
Şuşinin içinde prinç mi var abla?
Aynı yaştayız abla değilim bu arada evet var tabikide
Oo pardon dikkat etmemişim. Pirinç varsa kilo yapar tabi ama bu saate kalmamıştır, gömmüşsünüzdür hepsini midelerinize. boş ver bişi olmaz.
Ye zaten dana gibi olmuşsun koymaz sana bu
Dana gibi olmak yağdan olur. Squatla olmaz bu 1. 2cisi normal konuşmana aldırmadım çünkü türk erkeklerin çoğu böyle saygısız, kaba. Herneyse 47 kiloda dana gibi değildir 😂
İri kemiklisin kilolu değilsin 😄
@LenaKabalova Sen bazı kazmaların lafına bakma rahatsız olduğun yorumu görmezden gel en iyi cevap odur.
@Cielos işsiz insanların negatif yorumlarnı ben pekte umursayamıyorum🤣 sorun değil yani 😊
O zaman onlara cevap verme aynaya baktığında kendini güzel görüyorsan kimsenin ne dediğini umursama 😌
Beni utandırdınız kankalar özür dilerim 😄
Dikkatmi çeken yüzük oldu neden o parmak 🤒
Yüzük kurallarıda saçma ondan o parmak))
Profilde yüzüksüz:) bu saatte şuşi ilginçsin:)
Sabah 9 oldu bizde artık dün geceye ait)
Yüzük var profildede sadece gözükmüyor o yüzüğü hiç çıkarmam)
Temem😊
Suşi kilo aldırmaz ya ye gitsin afiyet olsun
Bunun neyinden kilo alacaksın on numara öğün
Suşi kilo mu aldiriyor?
Seni düşünmüş almış işte bir şey arama.
Ye bir iki taneden bir şey olmaz
Senin iradeni test etmek istiyor bence :D
Bence seni her halinle deli gibi seviyor
Neden hamsi almamış 🤔
Ben balık sevmem çiğ balık hiç yemem
Diyet suşi onlar bişiy olmaz :d
Biz geceleri çiğ köfte yiyen sıradan insanlarız.
Valla ben yerim affetmem
Banada bir nasip olabilir mi şöyle sevgili
aç bırakmıyor seni işte
Ben olsam yemezdim çünkü sushi sevmem 😂
kilo vermeni istemiyor :)
etli butllu mutlu seviyor
Ye gitsin ödül ver kendine
Unutmuş olabilir belki de kilolu seviyordur
yerdim ya napılır
Çok düşünceli
Ye gitsin
Suşi 🍣 sevmiyorum
Ben susi yemiyorum zaten
Ye tombişim
Sushiyse affetmem
Ne bilim ya ben ya soru soru degil ki
Yemen gerekiyor..
2 günlük dünya ye gitsin😂
Kıyamamış sana bence sevdiğini bildiği için almış
Ne guzel sevgılı
Arayıp sorayım
Millet sansli
Suşi mii 🤮🤮🤮
Dayamış pirinci..
Seni ac birakmiyor