Sinovac 2. doz aşımı vurulduktan sonra 3 gün içinde tamamen koku alma duyumu kaybettim bu sizce aşıdan kaynaklı mı yoksa covid mi?

Aşı olduktan sonra 3. günden itibaren yavaş yavaş koku alma duyumu tamamen kaybettim tat ta aynı şekilde sadece çok ekşi çok tatlı ve acı şeyleri alabiliyorum. Sizce bu aşının yan etkisi olabilir mi 3 gündür hiç koku alamıyorum hemde hiç ayrıca grip gibiyim ama afedersiniz sümüklerim sürekli akıyordu covidde burun tikanikligi oluyormus diye biliyorum sümük akmaz diyolar dogrumu şu an tek hissettiğim hic bi kokuyu alamadigim başka hiçbişeyim yok
Sinovac 2. doz aşımı vurulduktan sonra 3 gün içinde tamamen koku alma duyumu kaybettim bu sizce aşıdan kaynaklı mı yoksa covid mi?
Cevapla