Kan değerlerim normal ama ellerim ve ayaklarım hâlâ buz gibi. Sebebi ne olabilir?

Arkadaşlar bende kansızlık vardı evet ama ilaç kullandım vs gayet iyi durumda düzeldi doktor söyledi bunu kanın ve diğer vitaminlerin gayet iyi diye ama ellerim ayaklarım buz gibi hadi ellerim neyse ama uzun çorapla gezmeme rağmen ayaklarım buz gibi bu neden olabilir fikriniz var mı?
Kan değerlerim normal ama ellerim ve ayaklarım hâlâ buz gibi. Sebebi ne olabilir?
Cevapla