Regl’im çok düzensiz doktora gittim yine bir şey değişmedi?

Ben bekar biriyim regl’im düzensiz oluyor bi ara 6 ay bile olmadı her ay 1 2 hafta gecikmeli geldiği de var hiç olmadığı da var ilkte 9 10 yaşında regl gördüm şu an 18’im ilk kadın doğuma gittim stres dedi o bu dedi yolladı endokrine de gittim 18 e girmeden önce o da bana iki tarafta kist tarzı şeylerin olduğunu polikistik over dedi zayıfla dedi yolladı bir tane ilaç buldum civan perçemi bi onla geldi ama sürekli sürekli de onu içmek de istemiyorum sürekli bu düzen devam ediyor bıktırdı artık regl olunca da normal kızlar gibi de olmuyor sebebi ne bunun?
Regl’im çok düzensiz doktora gittim yine bir şey değişmedi?
Cevapla