Tahlil sonucuma göre dr hafif gastrit var dedi
Şurup ve mide koruyucu verdi ama fayda etmedi... stres zaten mahvetti midemi
Şurup ve mide koruyucu verdi ama fayda etmedi... stres zaten mahvetti midemi
ilacın bende hiç bir şey yapmana gerek yok takviye falan da almana gerek yok
aktar a gidiyorsunuz
aynı sefa bitkisini alıyorsunuz
diğer adı ile portakal nergisi
bunun çayını günde 2 defa içiyorsunuz bir sabah bir akşam birer bardak 1 2 ay sonra gastrit şikayetiniz ortadan kalkacaktır
en kötü ihtimalle 1 2 ay
daha öncesindede olabilir kullanmaya başladıktan kısa süre sonrada rahatlayabilirsiniz
şeker atmadan tüketin
Valla kocakarı ilaçları araştır bana biri tavsiye etti oda fayda etmedi stres yapiyor zaten endoskopi ultrasona girdim hala aynı bi ara yanlış tedavi bi bakteri antibiyotik verdi 2000 mg onla kesmişti o zaman onuda 1 hafta icebiliyorsun stresi azaltacan mecbur geçmiş olsun
Gece yatmadan verdiği şuruptan alıyorsanız, sabah kalkınca da erken aç karına ilacınızı alıyorsanız buna rağmen sorun devam ediyorsa a: yastığınızı yükseltin b: yatmaya yakın beslenmeyi kesin c: baharat ve alkolden uzak durun..
Cevap
6Cevap
folat ve c vit zengini besinleri artırmayı dene. mide koruyucularla olacak iş değill bu. tıp kkendiyle çelişiyor anlaamayanlar da oo tıp şöyle gelişti böyle gelişti diyerek yutuyor çünkü ülke sorgulamayan koyun sürüsüyle dolu..
Ama mandalina portakal yani turunçgiller gastrite kötü geliyormuş diye okudum net yorumlarında
hasarlıı dokular glutamin protein ve çinkoyla onarılır mutlaka bişeyler eksiktir yoksa yanma yapmasının imkanı yok mide dediğin organ deli gibi asiit üretir çünkü dogası öyledir en hızlı yenilenen organ midedir. yenilenemiyorsa zaten bişeyler eksiktir. mide koruyucu almak trajikomik. mide asit üretmeden protein bile sindiremezsin hızla yaşlanır depresyon a girer alzhemer olursun.
Peki ne yapcam.. ne önerirsiniz
Gazlı yiyecek ve içeceklerden uzak durmalısın zamanla geçiyor
Galiba beslenme noktasında sağlam bir diyet gerekwbilir
Mide koruyucusu daha kötü yapıyo. Yanma gelince 1 2 yudum süt iç o anlık hafifliyo
Birkac rahatlatici ilac vardi. Doktora gitmelisin
Ne uzdu seni guzel kiz🌹🌹🌹
Balla borekle besleyip iyilestirirdim zambagimi
Stres yapma.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?