İncecik kızların sürekli kilo aldım diye ağlaması sizin de sinirinizi bozuyor mu? 


Bende aşırı sinir oluyorum. Özellikle bu zamanda herkes deli gibi görünüşüyle ilgileniyor çok itici. Tatlı yiyoruz kilo muhabbeti başlatıyor. Ağzına çakmak istiyorum sus ve ye. Millet sadece kilo düşünüyor.
Cevap
20Cevap
Ben masaj yaptımaya gidiyorum incelme be sıkılaşma için…çubuk kraker gibi kızlar incelme masajına geliyor ama gerçekten ihtiyaçları yok😅 bence inanmıyorlar zayıf olduklarına. İstikamet anoreksiya
Ughh ben isgeletimsi kızların kilo aldım diye ağlamasından saç baş yolarcasına nefret ediyorum nefffreeeeett!
Ben kilo almaya çalişiyorum bunlar ağliyor işe bak ya :/
Cok ince olmasın ya bende duydugumda kızıyorum. Yrme o zmaan kardeşim
Sinirlerim böyle basit mevzulara bozulmaz.. Sallamam bile.. Keyifli geceler..
#smellsmoke
Ben anlamıyorum kızları bence kızlar her türlü tatlılar
O tür kizlardan uzak durun. Bende kilo almaya çalişiyorum
Cok dusunmedim aslinda eceleye geldi 😄
*aceleye
Balik etli değilim ama civildak ne oluyor ki bilmiyorum
İnceyim evet ama sağlik açisindan sorun olduğu için kilo almaya çalişiyorum
Sıskalık iyidir aslinda ama aşirisi kötü
bence onlarda bu durumu ciddiye almıyorlar o anlık bir sinir bozukluğu ile söyleniyorlar o kadar
Dertsizler demek ki. Dert etmeye bir şeyleri yok. :D
Çoğu insanın kilo takıntısı olabilir. Bu durumu bende yaşıyorum. İstem dışı olan bişey tartıda 53 üstü görünce "kilo aldım çok şişmanım" gibi cümleler kuruyorum. Ama bu durum az yediğimiz anlamına gelmez ben bi oturuşta 3 öncü yiyen biriyim...
Arkadaşımın beli yok her seferinde göbeğim çıktı diye ağlıyo bana bi tane çakıyorum mal'a çakar gibi
Evet çok sinir bozucu. Özellikle kendisinden daha kilolu insanların yanında genellikle böyle söylerler
Sinir bozucu peki ya hayvan gibi giyip tek gram almayanlar ayyy😡😣 ben nefes alsam kilo alıyorum gibi geliyor
Bu durum kimin sınırını bozmuyor ki?
Bence ilgi görmeye alıştıkları için sürekli dikkatler üstünde olsun diye yapıyorlar
Birde kendilerini bir şey zannediyorlar ya :D kaç tanesinde beyin olduğu meçhul popüler kültür defoları
kilo muhabbeti çok gereksiz ya siz neden hala burdasınız ki bence düşünecek çok farklı şeyler var
öylesininin ağzını tıkıyorum yarım saat konuşamıyor kafa rahat
Kader ortaklarım bazıları ilgi çekmek için yapsa da bazıları da benim gibi anoreksik olabiliyor
Beni bile gıcık ediyorsa ince olmayan kadınlar ne düşünüyor tahmin bile edemiyorum 😅
Bozmazmı hiç sinir ötesi bir şey 😂
Dikkat çekmeye çalıştıklarını düşünüyorum.
Ben hep zayıfladım diyorum.
😄 Belkide amaçları bu
Senin bozuyor gibi 😅
Ağzına kürekle vuralım
Kilo almış olanların :)
Herkesin sinirini bozar 🙂🙂
Benim bozmaz keşke tüm kızlar öyle olsa 😀
Benimm
Beni ilgilendirmez. Kudursunlar.
Senin
Hepimizin
Sen nasılsın? İnce değil misin
Benim
benim değil
Benim 😅
Sen rahat ol takma kafana
Niye
Her halinle güzelsin 😊
Teşekkürler 🙄
Yapmacik geliyor
benim 🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?