Ben diyete girdiğim zaman arkadaşlarımla mümkünse asla yemek için buluşmuyorum. Bir şekilde onlara uymuş asla yememem gereken bir şeyi yerken buluyorum çünkü kendimi.😂
Siz diyetteyken arkadaşlarınızla yemeğe çıkabiliyor musunuz?
Sürekli diyet halindeyim. Çıkıyorum her mekânda illaki köfte veya tavuk şiş oluyor ekmek ve pilav istemiyorum bol salata gönderiyorlar yanında da sıkıntı yok yani 😅😅😅
Diyetteyken arkadaşlarla buluşmak bile risktir Değil yemeğe çıkmak almayayım. Ya diyette olan arkadaşımla görüşürüz birlikte salata yeriz ya da yalnız kalırım düzenin bozulmasın diye. Odaklanmak yalnızken sağlanır